Min brorsa vill av mig bli introducerad i psykotropiska mysterier och alla dess förunderliga världar ( LSD, Psilocybin, Meskalin, 2c-x, DXM mm)
Det enda kruxet är att han käkar hispatjack. Jag tror däremot inte det är till nackdel att brorsan varit tvångsvårdad

på psykiatriska vårdavdelningar av och till under lång tid. Som jag känner honom, och från egna trippar mm så vore psykedeliska substanser den bästa medecin som finns för honom!
Vi är 5 syskon, bara han har haft (och har) kontakt med psykiatrin, och det ÄR INGEN BRA LÖSNING ATT INFEKTERA HJÄRNAN-KROPPEN-NERVSYSTEMET-SJÄLEN MED PSYKOFARMAKA OCH NEUROLEPTIKA!! Brorsan kan bli manisk och "psykotisk", speciellt när han- så ofta han kan - slutar med all medecin.
Men VAD ÄR EN PSYKOS, och MANI är en otrolig kreativitetskraft för att inte tala om alla bakomliggande aspekter som orsak verkan, att lära sig kanalisera sina psykoser osv. MEN viktigt: detta är inte bra för alla psyksjuka, nervsvaga osv, många, många borde ALDRIG intaga hallucinogener.
Allrightly then; Ni som har egna erfarenheter, på vilka sätt kan psykedelia vara sunt för personer med "latenta psykoser", kanske scizoida människor osv.
Och även - Men psyk-medeciner i sig, kan detta försämra en tripp?...