Hej. Om ett par dar blir det första gången med någon drog, missuppfattade honom jag skulle få köpa av och det är tydligen ''Bra spice'' istället för cannabis, och har ingen kran där jag bor nu eller är ej i kontakt med någon man kan breva med heller. Han har, AM 2201, och inte cannabis som jag uppfattade från början.
Är det nått att ha? Hur långt är ruset? ja, skriv allt ni kan om den. Jämför med hasch osv.
Senast redigerad av Filosofikungen 2012-06-05 kl. 23:54.
enligt mig är det riktigt nice rus, inte alls att jämföra med riktig cb men.. ruset håller i ca 40 min, kom ihåg att ta det väldigt försiktigt om det är första gången för dig.
försök få tag i gräs istället då båda är lika förbjudna, men am2201... Det jag vet:
Du måste dosera toklugnt i början, speciellt då det är första knarket.
Du tar två bloss, sedan börjar du bli hög. För mig domnar kroppen av lite först, am694 gav mer blur i synen. Du känner så en stund och det klättrar.
Femte blosset så är du rejält hög, och du har mer på spliffen. Dvs röker du ute hinner du inte in innan du är jävlat smackad.
Intensivt rus som varar 30-40 min första gången, sen dalar det och du känner dig hyfsat normal, fast inte helt.
Märkliga obehagssymptom är vanliga, nu har jag iofs bara rökt haze som inkluderar AM2233, vilken bl a gav kraftig tinnitus om man rökte mycket. men am694 och 2201 hade liknande tendenser till skumma nervsmärtor, som mina nervbanor ryste. Ökad hjärtfrekvens och nojtankar som jag dock kunnat undertrycka i stort sett.
Röker du för mycket, vilket du absolut inte vill göra, så är det bara att hålla i sig och vänta ut skiten samt behålla lugnet.
håll dig borta från rökmixar helst, och definitivt am-substanserna.
Drick absolut inga öl innan rökning före du blivit bekant med drogen.
enligt mig är det riktigt nice rus, inte alls att jämföra med riktig cb men.. ruset håller i ca 40 min, kom ihåg att ta det väldigt försiktigt om det är första gången för dig.
Okej. Vad är skillnaden gentemot riktigt cb då?
ca 4g sa han jag skulle få för 300:-. Skulle tydligen vara ''bra grejer'' men han har nog lite koll.
försök få tag i gräs istället då båda är lika förbjudna, men am2201... Det jag vet:
Du måste dosera toklugnt i början, speciellt då det är första knarket.
Du tar två bloss, sedan börjar du bli hög. För mig domnar kroppen av lite först, am694 gav mer blur i synen. Du känner så en stund och det klättrar.
Femte blosset så är du rejält hög, och du har mer på spliffen. Dvs röker du ute hinner du inte in innan du är jävlat smackad.
Intensivt rus som varar 30-40 min första gången, sen dalar det och du känner dig hyfsat normal, fast inte helt.
Märkliga obehagssymptom är vanliga, nu har jag iofs bara rökt haze som inkluderar AM2233, vilken bl a gav kraftig tinnitus om man rökte mycket. men am694 och 2201 hade liknande tendenser till skumma nervsmärtor, som mina nervbanor ryste. Ökad hjärtfrekvens och nojtankar som jag dock kunnat undertrycka i stort sett.
Röker du för mycket, vilket du absolut inte vill göra, så är det bara att hålla i sig och vänta ut skiten samt behålla lugnet.
håll dig borta från rökmixar helst, och definitivt am-substanserna.
Drick absolut inga öl innan rökning före du blivit bekant med drogen.
Tycker du ska beställa lite ur144-mix istället.
Tack för ett utförligt svar. Varför är ur144-mix bättre? Han sade att ''Am 2201'' är den bästa sorten, men han har nog lite koll.
Skulle ni säga att AM2201 är en farlig drog? Kommer ju bara använda upp 4g på ''högtider'' sedan köpa vanligt röka.
Det är det ingen som vet. Det känns absolut inte hälsosamt att röka det men använder du det endast så sällan som du skriver kan jag inte tro att det skulle vara farligt på något vis.
hallå. jag har varit och beställt AM-2201, de kommer nu i veckan. jag har 1 fråga.
Jag tar 1-2 dl aceton, 100g utblandning, och ca 2g AM-2201. jag har rökt mycket spice innan men aldrig gjort det själv. min fråga är om de blir en bra blandning ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!