Ja, kvinnan ÄR värd mer än mannen i dagens Sverige. Anledningarna är väldigt logiska. Tillgång och efterfrågan, kvalitet och kvantitet, värde och utbyte.
Vi kan börja med att få fram grundläggande data:
•
Antal: Vilka finns det flest av i Sverige, kvinnor eller män? Män, finns betydligt fler män än kvinnor. Redan där har vi obalans,
en massa män som inte behövs.
•
Syfte: Hu
r många mäns avkomma kan en kvinna bära åt gången? En enda mans. Hur många kvinnor kan bära en enda mans barn på samma gång? En hel jävla massa, spermierna fylls snabbt på och en man kan därmed befrukta flera kvinnor på raken. En utlösning innehåller dessutom miljontals spermier, varav en enda faktiskt blir något, dvs man kan tekniskt sett dela upp en sats och befrukta flera kvinnor med den. Med tanke på de nio månader det tar för kvinnan att framställa barnet, så är antalet kvinnor mannen kan befrukta under den tiden rent ofantligt stort, på det naturliga sättet, om man använder andra tekniker så blir det ännu mycket större.
Så det behövs alltså inte särskilt många män, av naturen, förutom som slit-och-släng. Det behövs fler kvinnor än män, samtidigt finns det färre kvinnor än män.
•
Kvalité: Hur många kvinnor uppfyller en mans grundläggande behov och krav? De allra flesta. Hur många män uppfyller en kvinnas grundläggande behov och krav? Inte särskilt många, de allra flesta är otroligt undermåliga. Den typiska kvinnans kvalité är mycket högre än den typiske mannens. Hur många lysande exempel av kvinnor finns? En hel del. Hur många lysande exempel av män finns? En del, men inte lika många.
Så inte nog med att det redan finns många fler män än vad som behövs, utöver detta så är de flesta odugliga.
•
Behov: Under det senaste millenniet har samhället byggts upp mer och mer, och detta har skapat en mängd nya behov och eliminerat en del gamla. De nya behoven har varit svåra för kvinnor att uppfylla, men inte särskilt svåra för män, inte ens för de odugliga.
Tack vare dessa behov har en hel del egentligen odugliga män fått kvinnor, enbart på grund av kvinnans desperation. På senare tid (sedan kanske 200 år tillbaka) har detta problem försvunnit mer och mer, kvinnor har lärt sig samhället och kan överleva i det på egen hand. Därmed har deras behov av män sjunkit, och det patrask de tidigare behövt för att klara sig behöver de inte längre, så dessa blir utan kvinnor, som det egentligen ska vara.
Även här har vi en faktor som bidrar till att behovet av män är lågt.
•
Värde: Nu kommer vi till de egentliga behoven. Hur många kvinnor kan tillfredsställa mans sexuellt och emotionellt? De allra flesta, utan problem. Hur många män kan sexuellt och emotionellt tillfredsställa en kvinna? I dagens läge väldigt få. Och utöver detta, hur många män kan få kvinnorna att känna sig trygga, beskyddade, i goda händer? Väldigt få, majoriteten av dagens "män" är svaga och passiva, totalt odugliga som beskyddare, ledare och fäder. Inte nog med det, dessa attribut är även viktiga i attraktionen, saknar man dessa blir inte kvinnorna attraherade.
Det här med stimulans, intresse, och dynamik då? Samma sak här, de flesta män faller platt med dessa grundläggande behov. De är livlösa, håglösa, stagnerade, lever tråkiga, meningslösa slentrianliv och saknar karaktär och uttryck. Inte tillräcklig variation, mening och livlighet för att en kvinna ska trivas.
Ännu mer obalans, behovet av kvinnor är mycket större än behovet av män.
Det var allt för data-insamlingen...
Nu till slutklämmen.
Det brukar ju sägas att 90% av kvinnorna samlas kring 10% av männen, och det är just på grund av tidigare nämnda parametrar. Dessa 10% är de enda som någorlunda uppfyller de grundläggande kraven, därmed är de inte bara bra, utan en raritet, och konkurrensen om dessa är stor. Därför kämpar kvinnorna för dessa och skiter i resten.
Dina tillkortakommanden med kvinnor beror inte på kvinnorna, de beror på dig. Inte på dina gener eller nåt annat som är utom din kontroll, utan på din karaktär och ditt sätt att vara.
Det är ditt eget fel, ingen annans.
Att kvinnorna sänker kraven när de blir äldre är för att deras egna kvalité sjunker och de vet att de inte längre kan få de bra killarna. Det är återigen en form av desperation,
deras biologiska klocka säger åt dem att para sig illa kvickt, hellre med en odugling än med ingen alls.
Det är enda anledningen till att äldre kvinnor nöjer sig med mesproppar.
De kan inte längre med lätthet skaffa sig högkvalitetsmän, men de kan fortfarande välja och vraka i fyndlådan lika mycket som tidigare.
Jag har mitt på det torra, för jag sticker upp ur massorna som en av de kvalitativa männen. Det beror inte på bättre förutsättningar, tur eller överlägsenhet, utan gammal hederlig jävlaranamma. Jag har högre värde, för jag har mer att erbjuda, därför är det mig de vill ha. Tyvärr finns det inte särskilt många som jag, så de flesta kvinnor får aldrig vad de behöver och förtjänar.
Det är kvinnorna det är synd om, inte männen.