2012-06-05, 02:12
Medlem
Som rubriken lyder så har jag en massa viktiga dokument i min papperskorg(mac) dock har jag inte tömt den än så kan hitta alla filer. Hur gör jag för att ta tillbaka dem från papperskorgen?

in need of answer asap!
Citera
2012-06-05, 02:13
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Markera dem, håll ner musknappen över någon av de markerade filerna och dra ut dem ur papperskorgen (förslagsvis till den mapp du vill att de ska ligga i)
Citera
2012-06-05, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Markera dem, håll ner musknappen över någon av de markerade filerna och dra ut dem ur papperskorgen (förslagsvis till den mapp du vill att de ska ligga i)
tack för svaret men grejen är att jag har 6000 filer, och det är drygt 1000 som jag vill plocka bort och alla dessa får inte plats på skrivbordet
Citera
2012-06-05, 02:22
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxen24
tack för svaret men grejen är att jag har 6000 filer, och det är drygt 1000 som jag vill plocka bort och alla dessa får inte plats på skrivbordet

Skapa en ny mapp och lägg dem i.
Citera
2012-06-05, 06:28
Medlem
TheBurdens avatar
Öppna Papperskorgen och klicka på en fil. Tryck sedan cmd+a. Högerklicka sedan och välj "lägg tillbaks" (eller vad det nu exakt står), om du vill återställa alla. Alternativt så kan du hålla in shift-knappen och klicka på de filer du vill ha kvar.
Citera
2012-06-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Öppna Papperskorgen och klicka på en fil. Tryck sedan cmd+a. Högerklicka sedan och välj "lägg tillbaks" (eller vad det nu exakt står), om du vill återställa alla. Alternativt så kan du hålla in shift-knappen och klicka på de filer du vill ha kvar.

tack, du har räddat mitt liv!
Citera
2012-06-06, 21:52
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxen24
tack, du har räddat mitt liv!

Ingen orsak. Alltid trevligt att kunna vara till hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in