• 3
  • 4
2005-05-25, 18:12
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Finns bara en sak att säga: Varför?!
Ett barn behöver både en mamma och en pappa, allt annat är skitsnack. En gräddfil för flatorna, finns ingen jävla anledning till att de ska få de! :shoot2:
Det finns bara ett skäl till varför det inte kule funka, det är sådana inskränkta personer som du.

Så länge det finns sådana homofober så kommer dom vara förföljda och förlöjligade.
Citera
2005-05-25, 18:37
Medlem
frostflakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Vi får väl hoppas att det blir en flicka, för jag kan inte se hur 2 manshatande flator skulle kunna uppfostra en pojke.
Det kan jag. Huga, huga.
Citera
2005-05-25, 19:31
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floer
Nej, men en bög som vill gifta sig med en kvinna får göra detta, precis på samma sätt som alla andra män. De har alltså samma rättigheter, men de eftersträvar specialrättigheter som att få gifta sig med andra män, kor, traktorer, hermafroditer osv. De får ingå partnersskap som det är nu och vad jag har förstått så ger detta dem samma juridiska rättigheter som ett giftemål? Att de vill ingå i ett förbund som är instiftat för man och kvinna går ju uppenbarligen inte, eftersom då är det inget äktenskap. De får väl helt enkelt hitta på sitt eget bögäktenskap.

Om förslaget skulle gå igenom skulle även du och jag och alla andra heterosexuella män få gifta oss med andra män, så det skulle ju inte vara någon specialrättighet för homosexuella direkt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in