Citat:
Ursprungligen postat av Akolan1990
IBS eller nåt.
Vaknar du och behöver gå på toa ganska omgående?
Jag har samma problem, vaknar, går på toa. Sen är det över, kan dock återkomma över dagen.
1-3 toabesök om dagen är vanligt. googla sjukdomen och läs, kanske kan vara nåt.
Jag behöver inte gå på toa, inte varje morgon iaf. Känns inte som det släpper när jag gått på toa heller. Ibland gör det ont 1h på morgonen och sedan släpper det..även utan toa besök.
Jag gör nr2 2-3 gånger om dagen normalt..har varit så hela livet.
IBS har man ju hört om, läst lite om det också. Vill ju verkligen inte att det är det som är problemet då det inte går att göra något åt?
Detta återkommer inte under dagen, endast på morgonen och ca 1h oavsätt kost. Skit skumt tycker jag. Hmm njursten/blindtarm? Kan det vara problem endast morgon då?