2012-06-04, 14:30
Medlem
Pokerfejss avatar
Tjejerna är från Lund stad och är födda 93... Har en gång haft gemensamma vänner med dessa och kan intyga att det är helt jävla från vettet....
Citera
2012-06-04, 14:31
Medlem
fenomenals avatar
Hela videon är inspelad i aulan på en folkhögskola i Skåne... av brodern som har pluggat film där i två år...

Snygga töser iaf. Värdelös musik, absolut bottenskrap.
Citera
2012-06-04, 15:05
Medlem
Like-A-Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parisknowsitall
Haha trodde inte jag skulle gilla låten.. men har lyssnat på den x3 nu. haha skön text :P

Citat:
Ursprungligen postat av Fluxus
Haha hur fan kan det vara WT?

Tyckte att det var roligt iallafall, visst att de söker uppmärksamhet, men ser inget fel i det Ser väldigt proffsigt och påkostat ut. Tummen upp på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Fleaman
Vad fan.... Kul låt till en början men det blir lite tradigt. Måste hålla med om att det känns lite som en meningslös låt som producerats mest för att få uppmärksamhet.

Håller med er, det är både ganska kul och en helt okej låt. Men samtidigt som de lyckas med att få uppmärksamhet så förstör de för sig själva. Eller tror ni det finns skivbolag som signar sådant här, ursäkta mig men, trams? Det kan inte finnas en alltför stor publik för texter som dessa och spelningar kan jag heller inte se framför mig i större utsträckning.

Citat:
Ursprungligen postat av Pokerfejs
Tjejerna är från Lund stad och är födda 93... Har en gång haft gemensamma vänner med dessa och kan intyga att det är helt jävla från vettet....

"Har en gång haft gemensamma vänner" som i att du inte längre har det.. och att de är från vettet, man undrar om dessa två tjejer på något sätt var anledningen till att du inte längre "har" gemensamma vänner med dem? Har du historier får du gärna dela med dig!

Sedan måste säkert alla här undra vad fan deras föräldrar/släkt/nära kompisar tycker om detta. Är det accepterat att de sjunger om att äta bajs och röka på?

Citat:
Ursprungligen postat av fenomenal
Hela videon är inspelad i aulan på en folkhögskola i Skåne... av brodern som har pluggat film där i två år...

Snygga töser iaf. Värdelös musik, absolut bottenskrap.

Först och främst, rektorn måste vara otroligt nöjd med resultatet.

Sedan, videon är ju faktiskt riktigt proffsigt gjord. Undrar dock vad brorsan tyckte om det hela haha. Och vad är det för andra småsjuka människor som är med i den?.. Blir fan inte klok på det här.

Men vad tror ni alla, finns det någon chans för dessa töser att livnära sig i framtiden på detta, nu förutsatt att de håller sig på fekalieätar-rökamajja-spåret? Inte en chans säger jag men med tanke på hur världen ser ut idag, så varför inte..
Citera
2012-06-04, 15:11
Medlem
thegoodguys avatar
Allt sjukt och galet kommer från Skåne, och det ska dom va stolta över tycker jag
Citera
2012-06-04, 15:12
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Vafan, missvisande rubrik.

I en musikvideo där någon blir blir mördad, har då ett mord skett?
Att dom badar i choklad i en musikvideo är fan inte nakenbad i bajs.
Förresten blir jag så trött på folk som inte vet vad NAKEN betyder. Att ha på sig trosor och BH är fan inte att vara naken

Tycker låten var bättre än väntat och jag tror dom kommer bli ganska stora, i alla fall på YouTube.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2012-06-04 kl. 15:16.
Citera
2012-06-04, 15:13
Medlem
Like-A-Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxus
Haha hur fan kan det vara WT?

Tyckte att det var roligt iallafall, visst att de söker uppmärksamhet, men ser inget fel i det Ser väldigt proffsigt och påkostat ut. Tummen upp på detta.

Inget fel i att söka uppmärksamhet, men är det inte lite väl extremt? De är ju endast ~19 år, det här kan komma att ödelägga många drömmar de har i framtiden. Tror faktiskt de stänger fler dörrar med den här approachen än öppnar. Kanske jag som håller på att bli gammal dock.

Hade de tänkt till hade det säkert kunna bli något riktigt stort av dessa.
Citera
2012-06-04, 15:18
Medlem
Like-A-Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Vafan, missvisande rubrik.

I en musikvideo där någon blir blir mördad, har då ett mord skett?

Tycker låten var bättre än väntat och jag tror dom kommer bli ganska stora, i alla fall på YouTube.

Ja du, jag har försökt nå dem för en kommentar angående vad de använde för bajsliknande substans i sin video men de har inte velat lämna några uppgifter. Nu ska det se ut som bajs och inte choklad så därför skrev jag det. Ledsen att jag gjorde dig besviken.

Dessutom är väl denna video bortplockad från tuben. Men de kan säkert slå igenom där. Tror inte de kommer att tjäna pengar i större omfattning genom det dock.

Edit: Ser att du lagt till edit och ber än en gång om ursäkt om jag fick upp dina förväntningar inför drömrunket. Titta nogrannare så ser du bröstvårtor, och det får nog ses som naket, alt halvnaket. Pausa och låtsas att det är bajs så blir det nog bra till slut ändå.
Senast redigerad av Like-A-Boss 2012-06-04 kl. 15:24.
Citera
2012-06-04, 15:20
Medlem
drlinkps avatar
Fan assköna ! Verkar vara riktigt kul tjejer..!
Citera
2012-06-04, 15:26
Medlem
Rebelxs avatar
Beaten låter som taget ur en timbuktulåt. Orkar inte kolla upp vilken men nån borde nog känna igen sig.
Citera
2012-06-04, 15:29
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Like-A-Boss
Ja du, jag har försökt nå dem för en kommentar angående vad de använde för bajsliknande substans i sin video men de har inte velat lämna några uppgifter. Nu ska det se ut som bajs och inte choklad så därför skrev jag det. Ledsen att jag gjorde dig besviken.

Dessutom är väl denna video bortplockad från tuben. Men de kan säkert slå igenom där. Tror inte de kommer att tjäna pengar i större omfattning genom det dock.

Edit: Ser att du lagt till edit och ber än en gång om ursäkt om jag fick upp dina förväntningar inför drömrunket. Titta nogrannare så ser du bröstvårtor, och det får nog ses som naket, alt halvnaket. Pausa och låtsas att det är bajs så blir det nog bra till slut ändå.

Jag ville ju ha bajs och naket!

Du får helt enkelt lägga upp en egen film åt mig, annars ska jag se till att du blir livstidsbannad!
Citera
2012-06-04, 15:42
Medlem
st0ckiss avatar
Vad i helvete är det för fel på brudarna? Knarkare och bajsälskare, kan det gå mer fel i livet?
Fan vad deras föräldrar måste skämmas över dem.. Kompisar lär de inte ha heller, vem vill umgås med två, så trasiga människor?
Citera
2012-06-04, 15:47
Bannlyst
Helt klart för att få uppmärksamhet.

Däremot vet jag itne om de var snygga. De hade tydliga drag av utomeuropeiska föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in