Citat:
Ursprungligen postat av parisknowsitall
Haha trodde inte jag skulle gilla låten.. men har lyssnat på den x3 nu. haha skön text :P
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxus
Haha hur fan kan det vara WT?
Tyckte att det var roligt iallafall, visst att de söker uppmärksamhet, men ser inget fel i det

Ser väldigt proffsigt och påkostat ut. Tummen upp på detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Fleaman
Vad fan....

Kul låt till en början men det blir lite tradigt. Måste hålla med om att det känns lite som en meningslös låt som producerats mest för att få uppmärksamhet.
Håller med er, det är både ganska kul och en helt okej låt. Men samtidigt som de lyckas med att få uppmärksamhet så förstör de för sig själva. Eller tror ni det finns skivbolag som signar sådant här, ursäkta mig men, trams? Det kan inte finnas en alltför stor publik för texter som dessa och spelningar kan jag heller inte se framför mig i större utsträckning.
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerfejs
Tjejerna är från Lund stad och är födda 93... Har en gång haft gemensamma vänner med dessa och kan intyga att det är helt jävla från vettet....
"Har en gång haft gemensamma vänner" som i att du inte längre har det.. och att de är från vettet, man undrar om dessa två tjejer på något sätt var anledningen till att du inte längre "har" gemensamma vänner med dem? Har du historier får du gärna dela med dig!
Sedan måste säkert alla här undra vad fan deras föräldrar/släkt/nära kompisar tycker om detta. Är det accepterat att de sjunger om att äta bajs och röka på?
Citat:
Ursprungligen postat av fenomenal
Hela videon är inspelad i aulan på en folkhögskola i Skåne... av brodern som har pluggat film där i två år...
Snygga töser iaf. Värdelös musik, absolut bottenskrap.
Först och främst, rektorn måste vara otroligt nöjd med resultatet.
Sedan, videon är ju faktiskt riktigt proffsigt gjord. Undrar dock vad brorsan tyckte om det hela haha. Och vad är det för andra småsjuka människor som är med i den?.. Blir fan inte klok på det här.
Men vad tror ni alla, finns det någon chans för dessa töser att livnära sig i framtiden på detta, nu förutsatt att de håller sig på fekalieätar-rökamajja-spåret? Inte en chans säger jag men med tanke på hur världen ser ut idag, så varför inte..