Vad är det för fel på namnen? Förstår inte, ska man döpa alla ungar till Erik eller Göran och byta efternamn till Svensson bara för att man ska ''passa'' in? Idag är det vanligt med lite ovanligare namn,
både Natanael och Josua är fint tycker jag.
Men jag skulle nog välja Natanael, väldigt fint namn!