2012-06-02, 23:55
Medlem
Mitt liv dom två senaste åren har bestått av träning hela tiden. Har avstått från att festa, då och då har jag festat. Jag känner ett bra umgänge och vi känner mycket folk överallt så att komma in på fester är inget problem. Dock senaste tiden då jag hållt mig från festande har det varit dött för min del, mina kompisar har farit på fester och jag har varit nykter pga träningen.
Visst kan jag hänga på dem till fester och vara nykter, men känns inte rätt, saknar tiden då man var full och festade loss...jag har inte varit med en brud på 1 år nu.

Jag är besatt av min kropp och träningen, har en tanke i huvudet om att en snygg kropp vill alla tjejer ha...

Träningen har blivit en stor del av mitt liv, och dom senaste veckorna har jag tänkt på om jag ska fortsätta gå all in med träningen eller sluta träna helt och njuta av mina unga dagar...

Vad tycker ni folket?
Citera
2012-06-02, 23:58
Medlem
DaGirafts avatar
Det är ju självklart. Du tränar för att bli tillräckligt snygg för att få brudar. Men på samma gång hindrar du dig från att få brudar. Lösningen: kröka på nån/några gånger i månaden, ta träningen lite mindre seriöst. Enkelt löst.
Citera
2012-06-02, 23:58
Medlem
Tänk på att du går upp väldigt fort om du lägger av. Sen kan du trappa ner lite kanske gå ut på fest 2-3 ggr månaden.
Citera
2012-06-03, 00:10
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrx5
Mitt liv dom två senaste åren har bestått av träning hela tiden. Har avstått från att festa, då och då har jag festat. Jag känner ett bra umgänge och vi känner mycket folk överallt så att komma in på fester är inget problem. Dock senaste tiden då jag hållt mig från festande har det varit dött för min del, mina kompisar har farit på fester och jag har varit nykter pga träningen.
Visst kan jag hänga på dem till fester och vara nykter, men känns inte rätt, saknar tiden då man var full och festade loss...jag har inte varit med en brud på 1 år nu.

Jag är besatt av min kropp och träningen, har en tanke i huvudet om att en snygg kropp vill alla tjejer ha...

Träningen har blivit en stor del av mitt liv, och dom senaste veckorna har jag tänkt på om jag ska fortsätta gå all in med träningen eller sluta träna helt och njuta av mina unga dagar...

Vad tycker ni folket?

Hur går det ihop? .. Träna på och festa mellan åt, njut av livet.
Citera
2012-06-03, 00:16
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Som tidigare sagt, festa OCH träna.
Citera
2012-06-03, 00:25
Medlem
haha har alltid gått in 100% i något jag tycker om. Jag får väl sluta vara så seriös med träningen..
Citera
2012-06-03, 00:33
Medlem
cogito1ergo2sums avatar
Har tänkt länge på samma sak. När man var som mest seriös med träningen kunde jag ibland stå där med ölen i handen (På en fest/krogen) och tänka på träningen.
Men en dag slog det mig, fan jag tänker inte ge upp att dricka/ äta vad jag vill bara för att jag tränar seriöst.
Man kan göra både och, träningen kommer fortfarande gå frammåt. Men inte i samma takt.
Citera
2012-06-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito1ergo2sum
Har tänkt länge på samma sak. När man var som mest seriös med träningen kunde jag ibland stå där med ölen i handen (På en fest/krogen) och tänka på träningen.
Men en dag slog det mig, fan jag tänker inte ge upp att dricka/ äta vad jag vill bara för att jag tränar seriöst.
Man kan göra både och, träningen kommer fortfarande gå frammåt. Men inte i samma takt.

Ska nog prova det...kommer inte precis bli Mr olympia, ska försöka komma igång med mina gamla vanor igen.
Citera
2012-06-03, 00:50
Medlem
cogito1ergo2sums avatar
Citat:
Ska nog prova det...kommer inte precis bli Mr olympia, ska försöka komma igång med mina gamla vanor igen.

Låter bra!
Jag har många gånger tänkt, att jag inte vill som äldre tänka tillbaka på mina gammla dar och ångra de saker jag inte gjorde. Om du förstår mig rätt.
Iallafall jag tränar 5gånger per vecka trots att jag går ut och har kul.
Ser utveckling med träningen. Sköter man det snyggt, blir det snyggt!
Citera
2012-06-03, 01:03
Medlem
Kickexs avatar
You can't have the cake and eat it aswell
Citera
2012-06-03, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito1ergo2sum
Låter bra!
Jag har många gånger tänkt, att jag inte vill som äldre tänka tillbaka på mina gammla dar och ångra de saker jag inte gjorde. Om du förstår mig rätt.
Iallafall jag tränar 5gånger per vecka trots att jag går ut och har kul.
Ser utveckling med träningen. Sköter man det snyggt, blir det snyggt!

Jo, mina kompisar klagar också på att jag blivit tråkig, man vill inte bli äldre och ångra sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
You can't have the cake and eat it aswell

Aww...
Citera
2012-06-03, 01:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
man vill inte bli äldre och ångra sig.
Det verkar som du redan mognat före dom.
Jag var likadan. Det suger liksom, man känner sig liksom utanför.
Jag såg på dom som ignoranta människor eftersom dom festade varannan dag, varje vecka. Eftersom jag ville satsa mer på skolan pgd att jag tidigare skit fullständigt i skolan.
Men i ditt fall då du vill behålla din figur för att fixa brudar på t ex fester (vilket som du inte är på regelbundet eftersom du inte dricker på grund av din träning)
Ja, ett smått och gott dilemma är det ju men som sagt så får du skaffa en kagge för att chansa på att få en tjej eller så satsar du på kroppen och skaffa en karriär i wwe..... Singel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in