Förut kunde jag inte dricka koffein, jag blev alldeles stissig och nervös, sen kom en sjuk krasch fylld med ångest. Men nu har jag äntligen fått min medicin som innehåller Metylfenidat så funkar det galant att dricka koffein.
Jag upplever ingen krasch överhuvudtaget, men det är nog pga av att metylfenidatet matas ut i kroppen hela tiden, vilket gör att "kraschen" blir en lugn sådan.
Det är jag väldigt tacksam för

!
Edit: koffeinet boostar numera bara på metylfenidatet, vilket gör mig mer koncentrerad.
Känns skönt, för då kan man styra det hela lite, om man säger så.
Äsch nu tjatar jag för mycket här. Det kanske inte var en sån bra ide att tugga depå tabletten ändå, hehe.