• 1
  • 2
2013-01-24, 14:21
Medlem
dottern hade frskt ta livet av sig och mamman letade efter nn slags frklaring till allt det s klart.puckad klagare enligt mig men lag r ju lag, Men man borde kunna ha frstelse till varfr mamman gjorde s tycker jag.Jag hade gjort likadant
Citera
2013-01-24, 14:41
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Dottern har uppenbarligen inte mnga Karma-pong att hmta om hon polisanmler mamman och dessutom lyckas leda i bevis att mamman faktiskt gtt in p olika konton. Det knns som att mamman dessvrre ska lmna dottern t sitt de i framtiden.

Tillgg: Rent juridiskt mste allts dottern kunnat bevisa att mamman anvnt datorn? Hur? Dottern var ju inlagd p sjukhus, och mamman hade uppebarligen tilltrde till dotterns bostad (om de nu inte var boende i samma lgh).
Senast redigerad av GrumpyOldMan 2013-01-24 kl. 14:44.
Citera
2013-01-24, 14:45
Medlem
tyvrr lider dottern av bipolr sjukdom och har en dotter p 3 r s d kan man inte bara skita i det tyvrr,om man inte r helt knslokall vill sga
Citera
2013-01-24, 14:47
Medlem
nej mamman och dottern bor inte i samma lg.det mamman hittade vidarebefodrade hon till psykiatrin d dottern sj inte hade upplyst dom om allt
Citera
2013-01-24, 15:00
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Citat:
det mamman hittade vidarebefodrade hon till psykiatrin

Dr har vi dataintrnget. Verkar ju vara en ganska komplex situation, milt sagt. Jag antar att dottern ocks har ensam vrdnad om barnet, det r ju nstan praxis att mamman har egen vrdnad idag oavsett psykisk frmga.

OffT:
Hr kanske sociala myndigheter och psykiatrin kanske kan ingripa. Eller de hvdar att det r "fr mammans bsta" att hon har fortsatt vrdnad om barnet.

OnT:
S dottern har ftt mamman btflld fr dataintrng - vad r nsta steg? Vill hon yrka p besksfrbud?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in