Efter en tids uppehåll så tänker jag nu beställa lite grejor igen. Och då undrar jag vilka sidor man ska beställa ifrån, alltså vilka som är kända för hög leveranssäkerhet och kvalitet mm.
Ja, allt som säljs på dé där sidorna ska vara lagligt, det är ju vanligt att de såkallade "Research chemicals" blir klassade lite då & då .
Men då är dom snabba med att sälja ut alla preparat inehållandes den substansen .
Så allt "ska" vara lagligt .
Och dom kan ju i princip inte kolla upp ålder, vad jag vet så fyller man aldrig i personnummer, det är väl mest för att det skall se lite seriöst ut dom skriver att det är 18 års gräns på sortimentet .
Lite seriösare webbutiker brukar väl kolla ålder mot konto-/kreditkortet har jag för mig. Knappast dessa dock då jag själv har beställt på postorder från dem.
Cyberacid t.ex vill ju att man bifogar sitt personnummer i textrutan när man beställer DXM. Är det någon som har "glömt" att göra det men ändå fått sin beställning?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!