2012-05-31, 15:40
Medlem
Upp över 100% på två dagar.

Citat:
Q1 2012: Production increased by 24.4 % to 31.6 Mbbl (25.4)

The Q1 2012 report for the period Jan-Mar 2012 of Selena Oil & Gas Holding AB (publ) showed that production increased by 24.4% to 31.6 Mbbl as compared to the same period in 2011 (25.4).

Sales revenue amounted to 10,472 TSEK in the first quarter and increased by 22.1% as compared to respective period in 2011 (8,574).

Q1 2012 net result was a profit of 3,171 TSEK as compared to a loss in respective period in 2011. The net result was heavily impacted by net finance gain of 4,031 TSEK.

For full financial report, please see attachment. The report will also be published on www.selenaoil.com.

http://www.selenaoil.com/eng/press-r....6-mbbl-25.4-/

Tror ni att detta är en ny pump likt Cassandra? Eller vart kommer dessa plötsliga värden ifrån? Det handlar trots allt om små mängder.
Citera
2012-06-06, 19:25
Medlem
VentureOnes avatar
Backat lite nu ser jag. Ska nog passa på att ta in en mindre mängd. Kan bli bra på lite sikt. Cassandra hade ju en riktigt bra utvecklig med liknande fynd.
Citera
2012-06-07, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VentureOne
Backat lite nu ser jag. Ska nog passa på att ta in en mindre mängd. Kan bli bra på lite sikt. Cassandra hade ju en riktigt bra utvecklig med liknande fynd.

Vad menar du med "med liknande fynd"? Liknelsen jag gjorde var vid racet snarare än bolagens verksamhet.
Citera
2013-05-24, 15:12
Medlem
Har någon koll på kursuppgången med Selena Oil den senaste veckan? Den har gått från 1,5 till 5 kr, +300%!!

En bekant som handlar mkt (hon jobbar på bank lr ngt) berätta att dom har gått gått in tungt för ett par dagar sen. Hängde inte riktigt med i konversationen, men är det någon som vet mer? Har någon hört något om uppköp lr så??

Tänkte gå in med nåra tusen men vill veta mer

Tacksam för svar
Citera
2013-05-24, 15:24
Medlem
Etirdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaudpike
Har någon koll på kursuppgången med Selena Oil den senaste veckan? Den har gått från 1,5 till 5 kr, +300%!!

En bekant som handlar mkt (hon jobbar på bank lr ngt) berätta att dom har gått gått in tungt för ett par dagar sen. Hängde inte riktigt med i konversationen, men är det någon som vet mer? Har någon hört något om uppköp lr så??

Tänkte gå in med nåra tusen men vill veta mer

Tacksam för svar

Att köpa mitt under ett rally med hög omsättning är bland det mest riskabla man kan göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in