Söker de bästa exotiska restaurangerna i stan och utanför som har de mest fantastiska smakupplevelserna! Eran bästa rekommendation för en smakupplevelse ni tyckt om.
Jag vill rekommendera sala thai som ligger på centralen, en liten asiatisk restaurang.
Där finns allt från dom vanliga rätterna till billig och god sushi.
Jag vill rekommendera sala thai som ligger på centralen, en liten asiatisk restaurang.
Där finns allt från dom vanliga rätterna till billig och god sushi.
Jag håller med. Det är verkligen gott där och de är jättetrevliga.
Måste säga att om du vill ha något som är exotiskt och suveränt gott borde du prova Café Piastowska på Tegnergatan. Mycket god Schnitzel, polsk öl (som är ovanligt i Stockholm) och helt unik miljö och service. Vänta dig inte en "standardservice" bara med ett professionellt leende som inte betyder någonting. Kan vara lite kantigt, men ack så charmigt. Prisvärt är det också. En stor polsk öl för 50kr är numera billigt. Inredning är ett kapitel för sig. Se upp så ni inte missar det bara, det ser nästan stängt ut. Mittemot Man in the moon.
Varför inte något så exotiskt som en genuin svensk restaurang som Tennstopet. Nu när allt är så icke-svenskt är detta att betrakta som exotiskt, tragiskt men sant.