2012-05-30, 23:33
Medlem
Fru.Norbergs avatar
Har ni några bra tips på ställen med bra uteservering där man kan ha med sin lilla hund, ta några öl och äta gott för en rimlig peng i Gbg nu när solen börjar komma.

Va på old town i Majorna och tog pizza + öl med vovven idag och det bra Hundvänligt, gott och ganska billigt.
Citera
2012-05-31, 00:06
Medlem
bjaefss avatar
Det finns väl en restaurang vid röda sten? Den känns spontant jävligt laidback. Kan inte tänka mig att folk där gnäller över hundar allt för mycket.
Citera
2012-05-31, 00:26
Medlem
linnros24s avatar
Jag läste "hudvänligt" ... och då kan man ju välja och vraka här i stan. Hund däremot blir svårare. Kan inte se det framför mig.
Citera
2012-05-31, 00:34
Medlem
Lyalls avatar
Dom flesta restauranger brukar tycka det är okej att man har hund på uteservering, om du är osäker är det väl bara att fråga innan om det är okej att du har din hund där?

Personligen har jag aldrig blivit nekad att ha vår hund på uteservering. Detta har dock inte vart runt avenyn(antar att det kan vara så att det inte är helt okej på vissa ställen där) utan mer i Linné och Majorna.
Citera
2012-05-31, 22:53
Medlem
Fru.Norbergs avatar
Måste varna för Viking pizzeria och bar vid axel Dahlströms torg! Pizzeria viking har ingen hemkörning, serverar utspädd öl och är alltid tydliga med att man inte får ha hund på deras uteservering. Dessutom små pizzor, dålig servis, otrevliga pizzabagare, dyrt, ofräscha toaletter. Pizzeria viking i Göteborg är inga djurvänner. Gå inte dit!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in