2012-05-30, 13:00
Medlem
jag börjar bli ganska så kraftigt irriterad över att det står "Track is not available in your country" när jag försöker spela upp en låt på spotify, men min kompis kan lyssna på den utan problem. vad fan är felet?

låten som det handlar om är denna: http://open.spotify.com/track/5I2lkXK4ELrb2d6upZ7970
Senast redigerad av calleyo 2012-05-30 kl. 13:06. Anledning: m
2012-05-30, 13:11
Medlem
dekanmis avatar
Förmodligen har din kompis inte registrerat sitt konto som svenskt, men du har. Därför kan du inte spela låten, eftersom den inte går att spela i Sverige.
2012-05-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Förmodligen har din kompis inte registrerat sitt konto som svenskt, men du har. Därför kan du inte spela låten, eftersom den inte går att spela i Sverige.

Skitliv, kan man göra något åt detta?
2012-05-30, 13:20
Medlem
DVDGs avatar
Är du eller din kompis utomlands/registrerat från olika länder? Om inte, ladda ner nytt spotify så kan det ordna sig.

Fungerar det fortfarande inte kan du konvertera om youtubeklipp med låten, sök på youtube converter på google, sedan lägger du den i iTunes och synkar över skiten.
2012-05-30, 13:34
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calleyo
Skitliv, kan man göra något åt detta?

Ta en promenad istället. När du kommer hem igen så kan du använda dig av den officiella tråden om Spotify, se sökfunktionen.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in