2012-05-30, 12:50
Medlem
Om någon här inne har nationella i fysik A detta år så för denna någon mkt gärna berätta vad det är som kommer
Citera
2012-05-30, 12:55
Medlem
TonyBergmans avatar
Vad är du ute efter? Ett facit eller undrar du vilka delar som det kommer handla om?
Gör inte alla np samtidigt? Eller så är det två olika prov som görs vid två olika tillfällen.
Citera
2012-05-30, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Vad är du ute efter? Ett facit eller undrar du vilka delar som det kommer handla om?
Gör inte alla np samtidigt? Eller så är det två olika prov som görs vid två olika tillfällen.

Inte ett facit utan mer vad det kommer för uppgifter. dvs vad ska jag plugga på och vad för uppgifter kommer ? sjukt tacksam för svar!
Citera
2012-05-30, 14:27
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wdrty
Inte ett facit utan mer vad det kommer för uppgifter. dvs vad ska jag plugga på och vad för uppgifter kommer ? sjukt tacksam för svar!
Skriv det i första inlägget istället, det verkar som du är ute efter ett faci
När jag skrev np i fysik A så gjorde jag nog 3 gamla prov så jag skulle veta vad som skulle komma, samt läraren berättade vilka delar som brukar komma och drog massa uppgifter om de olika delarna.. Fråga din lärare
Citera
2012-05-31, 00:35
Medlem
M0wes avatar
de va sjukt längesen men det blir ganska uppenbart vad som kommer på provet utifrån kursen. de brukar ha ungefär en fråga från varje moment. ...eller så var det iallafall på min tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in