• 1
  • 2
2012-05-29, 19:34
Medlem
johanness avatar
jag tror inte att det finns snus till försäljning i något av de länder du nämner. men det finns ju internet även där, och då kan du ju beställa mer när ditt lager börjar ta slut?

t ex från http://www.getsnus.com/
Citera
2012-05-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
jag tror inte att det finns snus till försäljning i något av de länder du nämner. men det finns ju internet även där, och då kan du ju beställa mer när ditt lager börjar ta slut?

t ex från http://www.getsnus.com/
Låter bra. Är det en pålitlig hemsida? Hur lång tid brukar fraktet ta?
Citera
2012-05-29, 23:43
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebax
Halloj.

Ska åka utomlands om 12 dagar ungefär och behöver snabba råd - för att fylla min snusbegär utomlands.

Jag undrar om det är möjligt att få tag på Swedish Match snus i någon av följande länder;
Qatar, Kuwait, KRG & Dubai. Alla svar uppskattas & det skulle inte skada med tydliga referenser (beskrivning på var ställena ligger).

Jag är rätt säker på att det inte finns snus i dom länderna som du nämnde av religiösa skäl.
Citera
2012-05-29, 23:47
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
Jag är rätt säker på att det inte finns snus i dom länderna som du nämnde av religiösa skäl.
nja. det är haram att röka, men nog finns det cigarretter att tillgå i de nämnda länderna. jag tror snarare att bristen på snus där beror på att marknaden för snus är försvinnande liten i mellanöstern.
Citera
2012-05-29, 23:47
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebax
Låter bra. Är det en pålitlig hemsida? Hur lång tid brukar fraktet ta?
jag har ingen aning. kolla runt lite här i tobaksforumet så hittar du säkert någon diskussion om snusleverantörer på nätet.
Citera
2012-05-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
jag har ingen aning. kolla runt lite här i tobaksforumet så hittar du säkert någon diskussion om snusleverantörer på nätet.
Jag har kollat runt lite, det mesta jag hittar (pålitliga sidor då) fraktar cigaretter endast, vilket är långt ifrån vad jag vill ha.
Citera
2012-05-30, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
Ja, och knark existerar inte i Sverige för att lagen förbjuder det. *Suckar*.

Detta är vanlig snicksnack som visar de negativa påverkningarna massmedia har på folket. Man utgår från tveksamma premisser och utfärdar en overklig slutsats kring det. Nå, de länderna jag skall till är religiösa i den bemärkelsen att majoriteten är troende, men likväl kan man hitta;

1) Alkohol (In-public dessutom).
2) Knark.
3) Horor
Etc.

Om man är ute efter sånt kan man hitta det vart man än vänder sig i världen, ty lagarna skiljer sig från verkligheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in