2012-05-28, 20:30
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
En del katter har kvar kattungebeteenden hela livet, katter som tagits från mamman för tidigt kan få en del mysko beteenden.
Sant det. Katten vi hade när jag var liten blev separerad från kattmamman vid tidig ålder. Den brukade "dia" på morsans morgonrock resten av livet.
Citera
2012-05-28, 21:11
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Kan det inte vara så att det är en man som har dött och blivit återfödd som en liten katt? Lyckost!
Haha, mycket möjligt!

Citat:
Ursprungligen postat av buttsecks?
Hörde förra veckan om en hund som hade samma beteende mot en kvinnas ena bröst, visade sig vara bröstcancer. Nu vet inte jag om hundar och katter har ens liknande luktsinne och om den håller på med båda brösten låter det ännu mer långsökt
Men fy! Nu blev jag nervös! Men som några andra tidigare skrivet verkar det vara "normalt".

Citat:
Ursprungligen postat av negerastronaut
Har du rester av sperma på tuttarna?
Ibland

OnT: Tack för alla svaren, några har varit hjälpsamma!
Citera
2012-05-28, 21:13
Medlem
lyrica32s avatar
Katter kan börja snutta på saker när de blivit tagna för tidigt från sin mamma(tidigare än 12 v). Vanligare är filtar men antar att de kan börja snutta på bröstvårtor också. De brukar också trampa med tassarna när de gör det(som de gör på sin mor). Är katten tagen för tidigt från mamman?
Citera
2012-05-28, 21:17
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
Är katten tagen för tidigt från mamman?
Ja, okej!
Nä. Köpte den efter ca 20 veckor.
Citera
2012-05-28, 21:22
Medlem
-flame4fame-s avatar
Suck, är det denna gravt vanskapta attentionhoran som är igång igen. Ge katten en jävla örfil så lär den sig. Jag hade en ful zigenarkatt en gång som jag lärde ett och annat.
Citera
2012-05-28, 21:30
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Ja, okej!
Nä. Köpte den efter ca 20 veckor.
Okej. Hm, har aldrig varit med om det själv men vissa katter har helt enkelt skumma beteenden för sig. Har dock varit med om katter som, som nämnts, slickar efter salt. En av våra katter hade en äcklig ovana att slicka min pappa i armhålorna..
Citera
2012-05-28, 21:35
Medlem
Winbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Suck, är det denna gravt vanskapta attentionhoran som är igång igen. Ge katten en jävla örfil så lär den sig. Jag hade en ful zigenarkatt en gång som jag lärde ett och annat.

Så den kan prata och räkna nu eller?

Lägg något som luktar riktigt illa som du vet katter hata där, tror ju knappast dom tar risken gå dit igen.
Citera
2012-05-28, 21:43
Medlem
baramejs avatar
Se till att putta bort katten VARJE gång den ens närmar sej tuttregionen.
Ge ingen som helst uppmuntran till betéendet.
Det må ta lång tid, men till slut inser den att den inget har att hämta där.
Låt den ligga i knät och så om den vill det, men om den ens bara lägger en tass på tutten så ta bort den direkt och fös ner katten på golvet.
Katter är smarta och den kommer fatta om du är stenhårt konsekvent.
Senast redigerad av baramej 2012-05-28 kl. 22:16.
Citera
2012-05-28, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Ibland
Kan vara det då, sperma är väl salt?

Nej men som någon ovanför sa, använd någon doft som katter inte gillar. Du kan ju testa med någon parfym som katten inte tycker om och spruta på tuttarna så kanske den ger sig? Värt ett försök iaf.
Citera
2012-05-29, 00:45
Bannlyst
Putta bort hjälper inte. Du ska vara mer hårdhänt...jag va hos en vännina vars nakenkatt gillade att

komma fram till mig o göra det katter brukar göra mingla runt , gosa...jag va ganska hårdhänt 2 gånger

katten kommer aldrig mer fram till mig jag lovar dig. Är inte kvinna själv.
Citera
2012-05-29, 01:27
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
När min katt var liten så brukade hon krypa upp på mitt bröst och började suga/äta på mina bröstvårtor.
Sjuk känsla, rätt behaglig faktiskt.
Hon gav upp det beteendet efter någon månad.
Citera
2012-05-29, 04:26
Medlem
Waenns avatar
Min försökte sig på det på mig också i början, ville gärna slicka i armhålan också.
Har "förklarat" för katten att husse inte vill ha hans sträva jävla tunga på känsliga ställen så nu har han slutat med detta.
Bröstvårtor ser ju ganska lika ut mellan olika däggdjur så förmodligen är det bara någon grej dom har för sig när dom känner sig lite mammasjuka, plus såklart att svett är salt och katter gillar salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in