Sex on the beach har jag druckit någon gång och den är ju helt ok. Men att ha sex på en strand har jag aldrig testat. Till er som hag gjort det - Något ni rekomenderar? Tips?
Det är mest jobbigt med sand överallt, faktiskt. Låter roligare än vad det är, för där just bara det - knulla på en strand.
Men kommer du till exempel befinna dig i Thailand eller liknande så har du istället de betydligt bekvämare solstolarna att pippa på!
Ha så kul!
Det är mest jobbigt med sand överallt, faktiskt. Låter roligare än vad det är, för där just bara det - knulla på en strand.
Men kommer du till exempel befinna dig i Thailand eller liknande så har du istället de betydligt bekvämare solstolarna att pippa på!
Ha så kul!
Jag tyckte det var riktigt nice!
När jag gjorde det med mitt ex var vi hyffsat "in public" där det gick förbi folk ständigt.
Men under en handduk kan vad som helst hända, inte bara en utan flera gånger!
So try it!
Jag tyckte det var riktigt nice!
När jag gjorde det med mitt ex var vi hyffsat "in public" där det gick förbi folk ständigt.
Men under en handduk kan vad som helst hända, inte bara en utan flera gånger!
So try it!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!