Resultat: .
0%
röster
2013-07-10, 10:11
Medlem
Någon som har köpt biljetter till Dortmunds matcher via viagogo? Funderar på att åka ner till Dortmund för att se matchen mot Bayern, och priserna där ser ju helt OK ut.

http://www.viagogo.com/Sports-Tickets/Soccer/International-soccer/Bundesliga/Borussia-Dortmund-Tickets/E-548700
Citera
2013-07-10, 11:07
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Någon som har köpt biljetter till Dortmunds matcher via viagogo? Funderar på att åka ner till Dortmund för att se matchen mot Bayern, och priserna där ser ju helt OK ut.

http://www.viagogo.com/Sports-Tickets/Soccer/International-soccer/Bundesliga/Borussia-Dortmund-Tickets/E-548700

Det funkar bra med viagogo.
Citera
2013-07-10, 12:05
Medlem
cyberkalles avatar
Fiorentinas fans välkomnar Mario. http://www.fiorentina.it/notizia.asp?IDNotizia=134605

Juventus och andra lag ni får passa er.
Citera
2013-07-10, 12:17
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Fiorentinas fans välkomnar Mario. http://www.fiorentina.it/notizia.asp?IDNotizia=134605

Juventus och andra lag ni får passa er.
Lite sjukt att Tysklands två bästa anfallare nu spelar i Italien. Gomez måste väl även vara det största namnet i Serie A på ett decennium eller så?
Citera
2013-07-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Lite sjukt att Tysklands två bästa anfallare nu spelar i Italien. Gomez måste väl även vara det största namnet i Serie A på ett decennium eller så?
Nu behöver vi inte ta i så vi spricker. Givetvis är Gomez en enorm värvning för Fiorentina, och hela ligan i sig. Och självklart är han ett stort namn i ligan nu, ett av de större. Men att han skulle vara ett så stort namn som du hävdar är högst tveksamt, du menar att han överglänser spelare som Totti, Maldini?
Citera
2013-07-10, 12:27
Medlem
Citat:

Jösses. Zlatan? Totti? Maldini? Kaká? Ronaldo? Ronaldinho? Och många fler.
Citera
2013-07-10, 12:47
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Jösses. Zlatan? Totti? Maldini? Kaká? Ronaldo? Ronaldinho? Och många fler.
Maldini och till viss del Totti kan jag köpa. Men resten är ju rätt medelmåttiga spelare som har dansat en sommar (eller två) eller bara gravt överskattade.
Citera
2013-07-10, 12:50
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Maldini och till viss del Totti kan jag köpa. Men resten är ju rätt medelmåttiga spelare som har dansat en sommar (eller två) eller bara gravt överskattade.

Jag tror nog snarare det är du som överskattar Gomez.
Citera
2013-07-10, 13:04
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Jag tror nog snarare det är du som överskattar Gomez.
Tycker nog att hans siffror talar för sig själva.

Original Ronaldo var givetvis i sin karriärs zenit en bättre spelare, men då talar vi om tiden i Inter/Real Madrid. I ärlighetens namn var han rätt avdankad när han kom till Milan.

Ronaldinho var en av världens bästa spelare under sina år i Barcelona. Framförallt runt 03/04 var han ruggigt bra men av någon anledning lyckades han inte hålla det uppe under en längre period. Han var ju i princip uträknad när han kom till Milan och presterade hyfsat, men fortfarande rätt långt ifrån den nivån han tidigare varit på.

Kaka var under sin tid i Milan riktigt bra, och hans meriter går väl att jämföra med Gomez. Gomez har dock mer stjärnglans.

Maldini var som bäst för mer än ett decennium sedan även om han givetvis bör hyllas på grund av sin lojalitet.

Även om Totti är stor i Roma har jag svårt att se hur han hade blivit lika stor i någon annan klubb. Bra spelare absolut, men inte uppe i det absoluta världsklasskiktet.

Gomez är klasser gånger bättre än Zlatan.
Citera
2013-07-10, 13:21
Medlem
Citat:
Tycker nog att hans siffror talar för sig själva.

Original Ronaldo var givetvis i sin karriärs zenit en bättre spelare, men då talar vi om tiden i Inter/Real Madrid. I ärlighetens namn var han rätt avdankad när han kom till Milan.

Ronaldinho var en av världens bästa spelare under sina år i Barcelona. Framförallt runt 03/04 var han ruggigt bra men av någon anledning lyckades han inte hålla det uppe under en längre period. Han var ju i princip uträknad när han kom till Milan och presterade hyfsat, men fortfarande rätt långt ifrån den nivån han tidigare varit på.

Kaka var under sin tid i Milan riktigt bra, och hans meriter går väl att jämföra med Gomez. Gomez har dock mer stjärnglans.

Maldini var som bäst för mer än ett decennium sedan även om han givetvis bör hyllas på grund av sin lojalitet.

Även om Totti är stor i Roma har jag svårt att se hur han hade blivit lika stor i någon annan klubb. Bra spelare absolut, men inte uppe i det absoluta världsklasskiktet.

Gomez är klasser gånger bättre än Zlatan.

Boy oh boy...

Nu snackade vi om "största spelare" inte nödvändigtvis bästa. Och där har inte Gomez något att hämta. Inte på lång väg.

Och givetvis så är inte Gomez flera klasser bättre än Zlatan. Vårda ditt språk.
Citera
2013-07-10, 13:36
Medlem
cyberkalles avatar
Gomez är en jävel på att göra mål om inte med fötterna så går det bra med örat, knät osv osv.

Men huruvida han är bättre än andra spelare det vet jag inte men tvivlar på att han når upp i dom andras övriga kvalitéer.

Är det någon Bremenanhängare här?
Blir Marko Arnautovic kvar för det ryktas ju om att Rumänen Bogdan Stancu är på väg in.
Citera
2013-07-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Gomez är en jävel på att göra mål om inte med fötterna så går det bra med örat, knät osv osv.

Men huruvida han är bättre än andra spelare det vet jag inte men tvivlar på att han når upp i dom andras övriga kvalitéer.

Är det någon Bremenanhängare här?
Blir Marko Arnautovic kvar för det ryktas ju om att Rumänen Bogdan Stancu är på väg in.

Absolut. En av världens bästa målskyttar. Jag reagerade mest på överskattningen och underskattningen i hans inlägg. Det blev nästan löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in