Resultat: .
0%
röster
2013-06-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Tycker som du det är oerhört tråkigt när en så väl fungerande lagmaskin som Freiburgs köps sönder. Hade varit kul, även som neutral, att se hur de skulle kunna utvecklas nästa säsong.

(Sedan kan jag ju tycka att det är märkligt tyst om denna ”söndervärvning”, jämför med allt snack om att Götze lämnar BVB för Bayern. Sådant kan det skrivas spaltmeter om och tusentals inlägg här och där. Men när ett lag verkligen drabbas, då är det tyst som i graven.)

Dortmund är ett hipsterlag som okunniga fans, journalister osv gillar att gosa med. Jag tycker jättesynd om Freiburg; de hade verkligen något på gång. Men de kanske är så att de helt enkelt inte har råd att behålla sina bästa spelare? deras budget och ekonomi kan jämföras med lag som typ Wigan, Mointpellier osv. Deras lönebudget är väl bland de 3 lägsta i Bundesliga?
Citera
2013-06-01, 18:51
Medlem
motvalls avatar
Det tog ett tag, men nu är jag nervös inför kvällens final. Vore minst sagt underbart om min nuvarande avatar fick avsluta med en trippel.

En fotbollens gentleman som gång efter gång fått ta hand om klubbar i nöd och väldigt ofta lyckats få dem på rätt köl. Jupp Heynckes är en extremt erfaren och duktig tränare som alltför sällan verkligen fått en chans att visa detta.

Låt honom, och oss, vinna ikväll.
Citera
2013-06-01, 22:16
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Det tog ett tag, men nu är jag nervös inför kvällens final. Vore minst sagt underbart om min nuvarande avatar fick avsluta med en trippel.

En fotbollens gentleman som gång efter gång fått ta hand om klubbar i nöd och väldigt ofta lyckats få dem på rätt köl. Jupp Heynckes är en extremt erfaren och duktig tränare som alltför sällan verkligen fått en chans att visa detta.

Låt honom, och oss, vinna ikväll.

Grattis till trippeln......
Citera
2013-06-01, 22:21
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Grattis till trippeln......

Tacka Heynckes. På riktigt. Vi är bara tacksamma även om det finns en drös duktiga spelare i laget och många duktiga ledare i klubben, inte minst Hermann.
Citera
2013-06-01, 22:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Tacka Heynckes. På riktigt. Vi är bara tacksamma även om det finns en drös duktiga spelare i laget och många duktiga ledare i klubben, inte minst Hermann.

Som jag skrev i matchtråden; det blir tufft för Guardiola att matcha det här...?
Citera
2013-06-01, 22:24
Medlem
Smirmats avatar
Vet inte varför men är lite små irriterad på att Pep kommer glida in i Bayern nu när dom är bättre en på flera år. Så kommer han säkerligen vinna massa enkla titlar med det som Jupp har byggt upp. Så kommer han bli överdrivet hyllad.
Citera
2013-06-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Vet inte varför men är lite små irriterad på att Pep kommer glida in i Bayern nu när dom är bättre en på flera år. Så kommer han säkerligen vinna massa enkla titlar med det som Jupp har byggt upp. Så kommer han bli överdrivet hyllad.

Det finns inga skolpojkar i Bayern och någon stor makt kommer han inte få heller. Jag tror allt kommer sluta i en kulturkrock.
Citera
2013-06-01, 22:33
Medlem
marc0p0l0s avatar
På tisdag har Heynckes sin avslutande presskonferens där han ska berätta vad framtidsplanerna är. Blir spännande!
Citera
2013-06-01, 22:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
På tisdag har Heynckes sin avslutande presskonferens där han ska berätta vad framtidsplanerna är. Blir spännande!

Skulle vara rätt coolt om han tog över Real Madrid
Citera
2013-06-02, 00:01
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0

Nix
Tragiskt
Bitte bleib bei mir danke
Senast redigerad av motvall 2013-06-02 kl. 00:06.
Citera
2013-06-02, 10:22
Medlem
fchansas avatar
Så,

Då är det bara några landskamper kvar sedan är det dags för perioden "Silly season/övergångar/träningsmatcher"......
Citera
2013-06-02, 11:37
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Som jag skrev i matchtråden; det blir tufft för Guardiola att matcha det här...?
Sett till antal titlar på en säsong är det väl egentligen omöjligt, men det är knappast så att det bara kan bli sämre för Guardiola som vissa vill påskina. Exempelvis så har han ju chansen att göra Bayern till det första lag som (sedan turneringen gjordes om) vinner två år i rad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in