Resultat: .
0%
röster
2013-05-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det var ju bråk i fan zone redan i förmiddags?
Handgemäng. http://www.youtube.com/watch?v=IgWvCmBxfwQ&feature=youtu.be
Citera
2013-05-25, 16:46
Medlem
Oranginas avatar
Stuttgart laddar upp inför den stora finalen med en 10-0 seger i träningsmatchen mot SSV Reutlingen, hur ska ni ladda upp?
Citera
2013-05-25, 17:49
Medlem
Steff83s avatar
Vad ska man säga...Tysk fotbolls största hittills..någonsin står för dörren....Hittar inte orden för anspänningen just nu...
Citera
2013-05-25, 17:56
Medlem
Lekmands avatar
Jaha.. Det är nu det gäller. Vet inte riktigt vilka jag tänker hejja på. Finns många skäl till att ha båda som favoriter. Freiburg kommer också vara gul-rött ikväll. Något jag dock vet, är att det kommer bjudas på riktigt bra fotboll. Och otroligt mycket vilja. Bara hoppas att Bayern inte gör två tidiga mål.

Bis morgen!
Citera
2013-05-25, 18:00
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vad ska man säga...Tysk fotbolls största hittills..någonsin står för dörren....Hittar inte orden för anspänningen just nu...

Visst vill man att vi ska vinna, men större framgångar har nog tysk fotboll haft under min livstid.

It's just a game, but fußball coming home.

51-procent regeln, billiga priser på läktaren, mycket investerat i talangutveckling och en förbannat kul fotboll att se, både i TV och på plats.
Citera
2013-05-25, 18:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Visst vill man att vi ska vinna, men större framgångar har nog tysk fotboll haft under min livstid.

It's just a game, but fußball coming home.

51-procent regeln, billiga priser på läktaren, mycket investerat i talangutveckling och en förbannat kul fotboll att se, både i TV och på plats.

Jojo...Men jag menar just en enskild match...Två tyska lag i en final. Större blir det knappast. Det har bara hänt England(2008), Spanien(2000) och Italien(2003) innan..Nu också Tyskland..Givetvis med hjälp av systemändringen från EC till CL i början på 90-talet. Innan dess var det ju bara nationsmästarna som deltog.

Jaja..Bara hoppas att Bayern tar detta nu..Världens bästa lag skall också vinna världens största titel..Ser lite märkligt ut annars..
Citera
2013-05-25, 22:38
Medlem
fchansas avatar
Grattis Bayern!

Såsom helt opartisk måste jag dock tycka synd om Dortmund, speciellt efter deras fantastiska 1:a halvlek.
Citera
2013-05-25, 22:57
Medlem
motvalls avatar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Äntligen kan vi få möta VfB utan oro.
Citera
2013-05-25, 23:12
Medlem
Germanofils avatar
Ja man får väl gratulera Bayern då!

BvB var dock värda en förlängning enligt mig. Vi tittare också...
Citera
2013-05-25, 23:15
Medlem
Så jäkla skönt! äntligen och så rättvist!
Citera
2013-05-25, 23:16
Medlem
dippsis avatar
Grattis alla riktiga fans här på forumet! Dags för Lahm och Schweinsteiger att vinna denna pokalen!

Hanke är iaf klar för Freiburg! Spelare man gillar även fast han inte alltid gör så många mål!
Citera
2013-05-25, 23:17
Medlem
Så Bayern vann med 2-1, ungefär vad jag i förhand trodde att utfallet skulle bli. Inte helt oförtjänt, denna spelargeneration förtjänade helt klart att vinna CL någon gång. Dock lite synd att Dortmund inte gjorde ett mål i första halvlek, vilket de förtjänade. Men det är bara att ta denna erfarenhet och bygga vidare, sedan komma igen ännu starkare nästa år (främst med bredden i truppen). Götze hade behövts i denna match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in