Citat:
Ursprungligen postat av BlaesterMaester
Om du hade läst texten eller ens skummat igenom den hade du fått svaret på din fråga och lärt dig någonting men det varit tydligen för mycket begärt. Det är ju så jobbigt att faktiskt sätta sig in i frågan. Bäst att kalla folk för apor istället.
Bla bla bla
Det där var ju kanske det minst genomtänkta inlägget jag någonsin läst. Kan väl passa på att tillägga att Club nr 12 har tusentals medlemmar men det intresserar väl inte dig.
Edit: Förstår inte ens varför jag skrev detta inlägget. Du var ju uppenbarligen inte intresserad av att veta hur det låg till i vilket fall.
Bla bla bla
Det där var ju kanske det minst genomtänkta inlägget jag någonsin läst. Kan väl passa på att tillägga att Club nr 12 har tusentals medlemmar men det intresserar väl inte dig.
Edit: Förstår inte ens varför jag skrev detta inlägget. Du var ju uppenbarligen inte intresserad av att veta hur det låg till i vilket fall.
Kan du tyska?
Din hänsyftning till länk av ett bönande brev från club12 till Bayerns ledning börjar med (snabbt översatt)
Käre herr Höness
Vid onsdagens match mot Lille bestämde sig hundratalet fans som har giltiga biljetter och som vanligen brukar finnas bakom målet att inte komma. Istället sökte dess sig till andra platser på stadion ( personligen såg jag noll av dem) och var lyckliga där för att vara lika tysta eller högljuda som alla andra i denna viktiga match för vårt lag.
Genom dina uttalanden i en tidning från München har vi hört att Ni är missnöjd med detta ( dvs att de inte kom – de låg nog asfulla i sin klubblokal) och anser att Ni i klubben inte fått tillräcklig information för att förstå anledningen till detta vi vill därför informera Er om anledningen.
För det första är det viktigt för oss att Ni veta att vår (clubnr12) uppfattning har samma mål som Ni och alla andra fans, alla önskar vi ett fullbesatt stadion som därigenom med ett starkt och högljud stöd säkerställer säkerheten för alla besökare. Den senare delen av sista meningen kan enligt vår uppfattning inte kvittas mot de föregående.
Bla bla bla (Ingen förklaring till frånvaro)
Vi önskar er och oss 3 poäng mot Frankfurt nästa match och ser fram emot en inbjudan av klubben för givande samtal för en konstruktiv diskussion.
(Förkortat) Vi erbjuder Er tjänsten av att komma dit och sjunga mot en ringa ersättning.
Om ni inte betalar så kommer vi i fortsättningen inte heller stå bakom målet i sydkurvan.
Vad ville du förklara för mig om texten?
Kan du tyska???????????????????
Det var nog det minst genomtänkta inlägget jag läst/försökt läsa.
Senast redigerad av motvall 2012-11-10 kl. 00:57.
Senast redigerad av motvall 2012-11-10 kl. 00:57.
) är väl nöjda med detta/Heynckes? Man vann DFB-Pokal, ser ut att vinna Bundesliga i år och är just nu det lag som har störst chans att vinna CL.