Resultat: .
0%
röster
2012-10-28, 19:47
Medlem
Steff83s avatar
Krislagen (främst HSV, Stuttgart och Gladbach) i början av serien har lyft sig..och verkar etablera sig på övre halvan.

Någongång ska väl Bayern förlora med...Knappast en katastrof. Mycket tillfälligheter i denna matchen.
Citera
2012-10-28, 19:50
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Vill inte strö salt i såren eller så, men ur ett neutralt perspektiv tycker jag att det var bra för ligan att Bayern förlorade idag. Vore trist om de skulle sticka ifrån för mycket. Förstår om du inte håller med dock
För alla andra så förstår jag att det blev roligare nu men om resultatet ändå vora rättvist då hade jag hållt med.
Nä det hade jag inte gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Vågar hoppas på max lika nästa match, men klart allt kan ju hända! Otroligt tråkigt att man troligen kommer missa den matchen!
Jag missar nog också den matchen då jag har en jäkla massa måsten i stugan nästa helg.
Citera
2012-10-28, 20:11
Medlem
Tänk på att Bayern saknade mycket individuell kvalitet i Robbery och Javi Martinez. Såg förresten att Carvajal har fått spela en del så jag gissar på att han har gjort det bra? lite nyfiken då han är fostrad i klubben jag har mina sympatier för.
Citera
2012-10-28, 21:21
Medlem
cyberkalles avatar
Mera dåliga nyheter då både Badstuber och Gustavo blev skadade i kvällens match.
Citera
2012-10-28, 21:43
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag missar nog också den matchen då jag har en jäkla massa måsten i stugan nästa helg.

Försvinner och ska försöka vara tillbaka om en vecka, stugan är fixad, nu är det en semestertripp som gäller. Trist att man inte fick med sig en Bayernseger i bagaget.
Citera
2012-10-28, 21:46
Bannlyst
Citat:
Mera dåliga nyheter då både Badstuber och Gustavo blev skadade i kvällens match.
Vad tyder dom första rapporterna på=?!??!

Misär.

Citera
2012-10-29, 06:25
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Försvinner och ska försöka vara tillbaka om en vecka, stugan är fixad, nu är det en semestertripp som gäller. Trist att man inte fick med sig en Bayernseger i bagaget.

Har den trevliga uppgiften att jag måste fälla lite skog,fixa ett läckage i badtunnan,räta till båträlsen montera ner våningssängen i dotterns sovrum.mm mm
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Vad tyder dom första rapporterna på=?!??!

Dom första rapporterna igår efter matchen så säger man att bägge blir borta ett par matcher.
Citera
2012-10-29, 10:12
Bannlyst
Pissmatch!.

Offtopic:
var det inte någon som tidigare efterfrågade en gif-bild på Ramos straff i CL och snubben som hoppade från , typ, rymden?
Citera
2012-10-29, 16:14
Medlem
Oranginas avatar
10 av 12 poäng på senaste 4 matcherna i BL, kul att få blicka uppåt i tabellen!

Cupmatch mot Pauli på Onsdag då, hoppas Bruno låter några unga lira, dels för att vila några till dortmund matchen och för att det är dags att låta Khedira och Stöger få speltid.

Vfb ein leben lang!
Citera
2012-10-29, 17:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Väldigt konstigt men inte förvånade att ingen Bayern München-spelare förutom Neuer eller Borussia Dortmund-spelare nominerades till Guldbollen. Exempelvis har Ribery varit helt fenomenal under det här kalenderåret (2012) och Pique har underpresterat något rejält i två år nu men ändå nomineras han och inte t.ex. Lahm eller Hummels. David Silva i Manchester City borde också blivit nominerad.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-10-29 kl. 17:58.
Citera
2012-10-29, 18:06
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Väldigt konstigt men inte förvånade att ingen Bayern München-spelare förutom Neuer eller Borussia Dortmund-spelare nominerades till Guldbollen. Exempelvis har Ribery varit helt fenomenal under det här kalenderåret (2012) och Pique har underpresterat något rejält i två år nu men ändå nomineras han och inte t.ex. Lahm eller Hummels. David Silva i Manchester City borde också blivit nominerad.

Håller med angående Ribéry, jag är urusel på andra spelare från andra lag men jag vette fan om jag skulle byta ut han mot någon annan spelare.

Enda nackdelen som han har det är att ibland så vill han göra lite väl snitsigt när han skall finta bort någon motståndare.
Citera
2012-10-29, 20:24
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Håller med angående Ribéry, jag är urusel på andra spelare från andra lag men jag vette fan om jag skulle byta ut han mot någon annan spelare.

Enda nackdelen som han har det är att ibland så vill han göra lite väl snitsigt när han skall finta bort någon motståndare.

Håller mer, han är en riktigt viktig bit av laget. Att han inte är med är ett skämt när Pique och Balotelli är där...
Men men, fotboll är ingen sport där man tävlar i individuella pokaler och priser utan en lagsport. Något som Bayern tagit väl vara på genom tiderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in