Resultat: .
0%
röster
2012-10-07, 18:17
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Sven Bender, hans tvillingbror, är den som spelar i BVB. Gündogan är skadad, ryggproblem tror jag.

Jo, men det är ju Lars Bender som blev uttagen (för Die Mannschaft mot Sverige och Irland alltså). Jag hörde det om Gündogan på Eurosport nu under denna match mellan Hannover och Dortmund.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-10-07 kl. 18:28.
Citera
2012-10-07, 21:10
Bannlyst
Nån som såg vfb - b04?

Bruno fortsätter kippa efter andan månne?

Underbar BL-helg annars Försprånget kan behövas...
Citera
2012-10-07, 22:24
Medlem
Germanofils avatar
Härlig kämpainsats av Hannover idag. Visade ännu en gång att man inte viker ner sig hemma oavsett motstånd! Vill även ge cred till Slomka som väljer att starta med 3 forwards och 2 offensiva mittfältare och således bara en "balansspelare" (Pinto) på mitten, även om Stindl självklart också jobbade mycket defensivt idag. Anfall är bästa försvar mot ett lag som Dortmund.

Klantigt av Diouf att missa sitt jätteläge men det kompenserade han ju för senare. Kul att han är tillbaka och jag hoppas att han snart är redo för 90 min. Det är verkligen en klassforward!

Känns som sagt som att hemma kan vi ge alla lag en rejäl match. Ser fram emot när Bayern kommer på besök. Trist dock med landslagsuppehållet nu.
Citera
2012-10-08, 09:06
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Nån som såg vfb - b04?

Bruno fortsätter kippa efter andan månne?

Underbar BL-helg annars Försprånget kan behövas...

Något bättre än senast, oavgjort mot Leverkusen är ju okej med tanke på hur det sett ut. Men med tanke på tabell läget så hade jag gärna sett att stuttgart tryckt på sista 20 istället för att försvara 2-2 på hemmaplan.

Holzhauser förmodligen bäst på plan.
Citera
2012-10-08, 12:07
Medlem
dippsis avatar
Bremen fans, vad tycker ni om De Bruynes uttalanden? Verkar inte som den mest sympatiske spelaren!

Citera
2012-10-08, 15:18
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Bremen fans, vad tycker ni om De Bruynes uttalanden? Verkar inte som den mest sympatiske spelaren!

Konstigt att han inte kommer in i "gänget" när han inte ens verkar vilja lära sig språket den arrogante ***...
Han är så säker att han ska få plats i Chelsea att han inte ens vill anpassa sig till dagens läge alltså? Kan inte se honom i Chelseas startelva på många många år...
Citera
2012-10-08, 17:10
Medlem
xtroes avatar
Citat:

Duktig spelare men annars så verkar han vara rätt efterbliven om jag ska vara ärlig. Pissig attityd verkar han ha på planen från och till också.
Citera
2012-10-08, 17:48
Medlem
dippsis avatar
Han gjorde ju ett tidigare uttalande i intervju där han verkade väldigt självsäker om att få plats i Chelsea snart, just därför vill han också bara vara i Bremen för säsongen.
Bra spelare klart, men en sådan hade jag inte velat se i HSV.

Trevligare nyheter, Westermann spelar i landslaget igen!
Citera
2012-10-08, 19:02
Medlem
motvalls avatar
Lite kul video från FC Bayerns oktoberfestfirande, risken är förståss att man blir lite törstig av att titta. Sugen på att köpa Lederhosen blir jag däremot inte.

http://www.kicker.de/news/video/1226637/video_gute-stimmung_die-bayern-auf-der-wiesn.html
Citera
2012-10-08, 19:10
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Trevligare nyheter, Westermann spelar i landslaget igen!

Kanske inte lika trevliga nyheter för BVB, de fick några till skadade i gårdagens match;
Kuba borta 6 veckor, Hummels och S Bender ca 2 veckor och Kehl ett par dagar. Redan innan den var Gündogan skadad.

Westermann ersätter väl Hummels?
Citera
2012-10-08, 19:28
Medlem
Telwins avatar
Citat:
Lite kul video från FC Bayerns oktoberfestfirande, risken är förståss att man blir lite törstig av att titta. Sugen på att köpa Lederhosen blir jag däremot inte.

http://www.kicker.de/news/video/1226637/video_gute-stimmung_die-bayern-auf-der-wiesn.html

Härlig video! Vem har gett Muller en blåtira?
Citera
2012-10-08, 19:29
Medlem
fchansas avatar
Citat:

Uff, Ja törstig blir man ju definitivt men lederhosen, nej tack......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in