• 1
  • 2
2012-05-26, 23:26
Medlem
cogito1ergo2sums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Intresserad och plötsligt vart ni på ruta 1 eller började faktiskt hända något irl efter hennes återupplivade intresse?

Ja helt plötslig ville hon träffas till en början på krogen etc. Alltså mer IRL möten, precis som jag ville från början.
Men detta kan lika gärna gå åt andra hållet, alltså ingen kontakt alls.
Citera
2012-05-26, 23:35
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coverband
Det jag känner nu, är att jag har försökt twice. Och jag hatar att vara den som alltid tar iniativ och visar framfötterna. Det klär mig inte. Och sen verkar alla tjejer älska att bli jagade och få känna sig uppskattade, vilket gör allt ännu mer långdraget. Men som du säger, vill hon något så visar hon väl det. Jag har ju lagt ut förslaget om umgänge så. Känns drygt att man ska behöva tjata sig till det bara. Vore kul med en direkt positiv respons. Men men.

Frågan är om man skjuter sig själv i foten, om man tar upp det med henne och säger att man blir lite confused när hon sänder lite olika signaler. Att det bara skulle underlätta med öppna kort, även om jag inte menar att någon måste vara intresserad hit eller dit. Men ändå. Orkar inget spel liksom.
Jag var i precis samma sits för inte så länge sedan, där tjejen sagt att "hon är dålig på att smsa" när jag frågat varför hon knappt eller aldrig svarar. När vi sågs var det ju störtmysigt, och hon var intresserad; men just att hålla kontakt på avstånd eller att ens få igång en träff var helt omöjligt.

Jag sa precis vad jag tyckte och frågade vad hon ville, men det fick man ju förstås inte ens svar på. Så istället för att fortsätta "tjata" och känna mig så jävla dum gav jag upp. Det leder ju trotsallt ingenvart.

Så, skit i henne och blicka framåt. Hör hon av sig, se det som en jävligt trevlig bonus; men räkna inte med att det kommer hända. För då kommer du bara att gå och vänta och hoppas.
Citera
2012-05-27, 00:06
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Det skulle väl isåfall vara guld, så slutar man imbilla sig o slösa sig tid med denna
Jag vet inte om jag är jättetrött eller om det du skrev är obegripligt.

"Slösa sig tid med denna"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in