2013-01-31, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Den-som-e-den
Öh nä som sagt så önskar jag att vi alla kunde gå nakna i Disneyland, men tyvärr så är verkligheten väldigt kall och det finns många sjuka individer som inte kan hålla kuken i schakt.
När de får se en het brud i kort kort så förgriper sig dem på dem, och det måste man ta hänsyn till.
Men det är fortfarande inget fel att gå naken, mer naket säger jag!
Synd bara att det finns så mycket hemska monster som måste lemlästa och våldta för att de inte kan hålla sina lustar i schakt.
jag menar inte naket, jag menar lättklätt
Citera
2013-01-31, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -linnea-1
Jo det förstår väll jag med, men jag drar det till sin spets.
Du vet vad jag menar tjejen
Citera
2013-01-31, 07:03
Medlem
sonofnatures avatar
det e la för kallt nu å gå i kortkjol ändå.

sen förstår jag mig inte på kvinnor som går i i kortkjol på vintern till en klubb, så lätt att bli förskyld.
Citera
2013-01-31, 07:06
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

släpp detta nu linnea, jag hoppas du slipper att bli våldtagen och det är inte ditt fel om du blir det.
precis som en man helst inte vill bli våldtagen av en biff.
Citera
2013-01-31, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
det e la för kallt nu å gå i kortkjol ändå.

sen förstår jag mig inte på kvinnor som går i i kortkjol på vintern till en klubb, så lätt att bli förskyld.
beror väl på hur långt det är dit och på vilket sätt man tar sig dit
Citera
2013-01-31, 07:08
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
beror väl på hur långt det är dit och på vilket sätt man tar sig dit

du står i kö, ut å röka kanske. osv.
ha overall på er till krogen å sen kan ni slita av den på dansgolvet.
Citera
2013-01-31, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
du står i kö, ut å röka kanske. osv.
ha overall på er till krogen å sen kan ni slita av den på dansgolvet.
onödigt och fult
Citera
2013-01-31, 07:13
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
onödigt och fult

med overall? nä tycker jag inte, finns säkert någon snygg disco overall.
Citera
2013-01-31, 07:44
Medlem
mzrs avatar
burka är ju rätt snyggt, speciellt om man pimpar med lite lysdioder kring ögonhålen och ett tomtebloss i fontanellen
Citera
2013-01-31, 07:56
Medlem
Sunners avatar
Du har helt rätt i teorin, givetvis ska en kvinna få gå klädd hur hon vill inom rimlighetens gränser(med det så menar jag att man t.ex inte ska springa runt helnaken helt oavsett vad man har mellan benen).

I praktiken så ser inte världen ut så och kvinnor är dessvärre mer utsatta än män i vissa saker, t.ex just våldtäkter. Går en ung kvinna genom stadens farligaste kvarter iklädd allt för avslöjande kläder så finns en klart förhöjd risk att hon blir våldtagen. Det är inte hennes fel och hon förtjänar det inte men hon bör ändå tänka sig för innan hon gör det. På samma sätt borde jag få gå genom Rosengård iklädd en bombarjacka, kängor och bärandes en svensk flagga. I praktiken skulle jag antagligen åka på rejält med stryk och just därför skulle det aldrig falla mig in att ens försöka.

Det finns många situationer där man må ha teoretisk rätt att göra någonting men i praktiken gör bäst i att avstå för sitt eget bästa. Ja det är beklagligt att det ska vara så men så länge ingen hittar en bra lösning så gör man bäst i att acceptera det och tänka sig för.
Citera
2013-01-31, 08:04
Medlem
ManJuices avatar
Hur tar man egentligen en tråd som denna så seriöst? TS verkar tro att det här är en chattsida. Citerar långa texter för att skriva en fjuttig mening.

https://www.flashback.org/sp41773241
https://www.flashback.org/sp41773142

Har även startat hela sju trådar idag!

För att inte nämna att hon verkar vara helt intelligensbefriad och skriver som en femteklassare. Killarna verkar haka på i hopp om att få lite fantasifitta.

https://www.flashback.org/sp41773245
Senast redigerad av ManJuice 2013-01-31 kl. 08:36.
Citera
2013-01-31, 09:47
Bannlyst
Tror inte det direkt finns något korrelation mellan lättklätt och våldtäkter, tror väldigt få överfallsvåldtäkter är så impulsstyrda att det är lite nakna ben som sätter igång allt.
Klart ingen får skylla sig själv men en viss riskbedömning ska man alltid göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in