2012-05-23, 16:25
Medlem
Tjena flashback!

Jag tänkte berätta om en ganska rolig sak som hände mig igår.

Jag hade tränat på ett vanligt gym i Stockholm och bestämde mig för att bada bastu efter passet för att varva ner lite. Det var ganska sent på kvällen och det var inte så många kvar. Jag gick och satte mig i bastun och efter att ha suttit där i en ca fem minuter kommer en man in. Denna man var ca 160 cm lång, hårig och korpulent. Han satte sig ner och tog initiativet till ett samtal genom att säga "hej". Jag svarade artigt på hans hälsningsfras varvid han går vidare och frågar mig om ålder, boende osv, lite vanligt kallprat helt enkelt. Eftersom jag inte orkade hålla på och svara så tänkte jag vara lite smart och bolla över frågan till honom så att han kan få mala på medan jag sitter tyst.

Då ska ni, eminenta flashbackare få höra på maken. "Josef", som vi kan kalla honom, var en man som ursprungligen kom från Iran. Han hade smugglats i bakluckan på sin morbrors bil till Tyskland. Väl i Tyskland hade hans farbror förälskat sig i en svenska, och Josef förälskade sig då i hennes dotter. Tillsammans åkte alla fyra till Sverige och bosatte sig här. Josef gick sedan vidare och berättade om hur detta förhållande inte höll och att han helt plötsligt var singel i det blondinhav som var Sverige. Han började då, och jag vill understryka att det var helt och hållet hans initiativ, berätta en del makabra historier som jag valt att dela upp i flera delar.

Historia 1: Josef berättade att han som invandrare i sverige på 70-talet var väldigt eftertraktad av tjejerna. Han berätta att han på en fest fick stå i toaletten med byxorna nere och kuken i högsta hugg medan alla tjejer på festen skulle gå in en och en för att titta på hans omskurna penis. Tydligen hade ingen sett en omskuren penis förut och det sågs som exotiskt.

Historia 2: Josef berättade att det var väldigt lätt att träffa en svensk flickvän, att den rasism som existerar idag inte fanns på samma sätt. Han berättade att han en gång hade ett förhållande med en svensk tjej, och lyckades under tiden också sätta på hennes två äldre systrar, helt på deras initiativ enligt honom. Han satte också på morsan i samma familj, och hon envisades med att slicka honom på rumpan, enligt honom.

Historia 3: Josef berättade att vid ett tillfälle blivit bjuden på fest på sin polares landställe. Väl på festen hade han lyckats knulla tre kvinnor på samma kväll, vid olika tillfällen. Varav en var värdens syster.

Josef gick sedan vidare och berättade att han gifte sig med en iransk kvinna och avlade fram fyra barn, och efter det gifte han sig med en svensk kvinna och avlade fram ytterligare fyra. När han berättade detta var jag tvungen att inflika och sade då "Har du åtta barn?! Vet du inte vad en kondom är?". Han svarade då att det var 70-talet, alla körde utan kondom. Han grabbar sedan ett rejält tag om sina juveler och säger "jo du, den här kuken har fått sitt", varpå jag ställer mig upp, säger hejdå och går ut, till stor del för att jag var rädd för att fastna mitt i ett runkinferno (han satt mellan mig och dörren).

Det finns fler historier som jag inte orkar skriva ner nu, men som jag förmodligen kommer uppdatera med senare.

PS. Bespara mig alla rasistiska kommentarer, jag postar detta för att jag hade rejäla problem med att hålla mig för skratt när han berättade detta och jag hoppas att ni också tycker det är underhållande. DS.

Mvh,
Kalle
Citera
2012-05-23, 16:30
Medlem
Du Skulle tagit hans Nummer ju,Lätt umgås med han , Värsta sköningen ju
Citera
2012-05-23, 16:31
Medlem
Power41s avatar
Haha, det gjorde min dag!
Vilken sköning.
Citera
2012-05-23, 16:47
Medlem
gottmospahedens avatar
Hah, fyfan vad skön! Tråkigt nog har han ju inga historier kvar nästa gång ni ses!

Folk med halv-mytomaniska drag är underbara!
Citera
2012-05-23, 17:20
Medlem
Haha, varför är det alltid massa störda gubbar i bastun på gymmet?
Citera
2012-05-23, 17:25
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Folk med halv-mytomaniska drag är underbara!

Instämmer, när man väl inser att allt de säger är påhittat, så kan man för sin egen skull lika gärna utgå ifrån att allt de säger är sant, att sedan försöka föreställa sig att det verkligen hänt på riktigt, det är minst sagt underhållande.

Som när Josef knullade sin flickväns två systrar, och sedan fick ett rimjob av morsan, det är sånt man inte kan hitta på...
Citera
2012-05-23, 18:06
Medlem
Tamarillos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1

Håller med, det är få gånger man kan basta, utan att bli inbjuden till diskussion av någon skum typ ^^
Citera
2012-05-23, 18:12
Medlem
SeMeNoMores avatar
Vänta, en till Josef som berättar sexhistorier? Är det samma Josef så är det verkligen otroligt men om annars så kan du dra åt helvete och sluta plagiera min Josef och hans sexhistorier.

Historia 1 låter skojigast.
Citera
2012-05-23, 20:27
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Hahahaha
Vilken legend!
Han låter som en klassisk vardagsmytoman!
Citera
2012-05-23, 21:15
Medlem
voOys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1

Dom gömmer sig från sina brödkavle-fruar haha
Citera
2012-05-23, 21:15
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Vänta, en till Josef som berättar sexhistorier? Är det samma Josef så är det verkligen otroligt men om annars så kan du dra åt helvete och sluta plagiera min Josef och hans sexhistorier.

Historia 1 låter skojigast.

Vänta lite nu. Vilken Josef är din Josef?
Citera
2012-05-23, 22:41
Medlem
haha mytomaner
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem