• 4
  • 5
2012-05-25, 02:50
Medlem
powertexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Tack för alla svar,har ännu en jobbig fråga från en jobbig nybörjare som jag.
Fick förövrigt hämta det idag,det vägde 3.3g,men vet inte hur kvaliten är,vet ju inte hur det ska vara men känns bra

Iallafall till själva frågan,en kompis har en kompis som hatar mig,och han vet att jag har fått tag på gräs och säger att han ska tipsa polisen,säga till sin morbror som är polis etc så är nojjig som fan har inte vågat prova =)

Har aldrig vart nojjig på piller av någon anledning men det är väl för att dom försvinner ur kroppen fort om man skulle åka in på prov.
Min fjantiga fråga är,får polisen bara åka till mig om dom har fått tips,eller måste dom typ sätt att jag rökt eller dylikt. Vad kan straffet bli?

Förlåt för frågan,har googlat men ej hittat något relevant. Tack för alla kanon svar man får

PS; om någon bor i karlstad bjuder jag gärna

Hej och hå! Karlstad äger! Skriv PM
Citera
2012-05-28, 14:27
Medlem
TheGreedys avatar
För att få slut på snack om att jag röker skit röka, så kan jag säga att kvaliteten är det inge fel på.
Har väll som sagt högre tolerans naturligt. alla känner olika av olika mycket.
Hade jag satt mig ner med en 0.2 g holk, bong eller joint så skulle jag tyvär inte känna nåt mer än att jag skulle bli lite små skön av det.

Och jag tycker att det är kanon att ni andra sparar så mycket pengar när ni inte behöver lika mycket.

Kommer tyvär inte svara på fler inlägg om detta nu. då jag svarat på det flertal gånger vi det här laget.

Mvh
Citera
2012-05-31, 19:02
Medlem
Bennybandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreedy
vänta lite här nu.. , 5g till 15 holkar?
Jag vet att alla har olika tolerans men nu har ni nog fått för er något.
Blir ni bänga på 0.2?

Själv föreslår jag att ts röker minst 0.5 per holk om han vill bli bäng och inte bara lite små skön.

Jag själv har nog aldrig rökt en holk under 1g, förutom om det vart riktigt dunder,
Då kan det bli lite mindre.

Jävla pajas
Citera
2012-11-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powertexx
Hej och hå! Karlstad äger! Skriv PM

hehe karlstad är fint, men nå fan hittar jag fan ingen alls här saknar e-tuna lite
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in