2012-05-21, 22:59
Medlem
Himars avatar
Varför beter sig människor så jävla respektlöst, omoget och aggressivt emot Sverige Demokraterna och Jimmy så fort han debatterar på en lugn och seriös vuxen nivå? Medan oftast andra parter "attackerar" hans goda argument även om han själv beter sig moget, lyssnar på motdebattörer och svarar på alla jävla frågor.

Det är en princip sak. Deras politik är en annan, men dom är med i Riksdagen och varför kan inte folk inse att dom tar upp viktiga frågor och att svenska folket röstar fram dom för att det är viktigt och för att det faktiskt finns anledningar till att dom bara växer och att man fortfarande verkar blunda.

Jag respekterar alla andra riksdags partier. Varför kan man inte luta mer åt ett annat parti fast fortfarande respektera och acceptera att det faktiskt existerar fler partier med en annan politik?! Vad är problemet?

Ni som inte fattar deras politik kan gärna förklara varför ni är emot detta parti också. Uppenbarligen tror icke SD'are att detta parti är ute efter att utrota andra individer som inte är svenskar.
Citera
2012-05-21, 23:04
Bannlyst
För att Sverige har en begränsad nivå av demokrati. Du får tycka vad du vill, sålänge du tycker rätt.
Citera
2012-05-21, 23:14
Medlem
Vem bryr sig om dom inte respekterar Sverigedemokraterna. Behöver inte deras respekt.
Citera
2012-05-21, 23:16
Medlem
White Christmass avatar
Sanningen om vissa frågor får absolut inte komma fram.
Sanningen kommer göra att etablerade partier blir mindre och vissa åker ur riksdagen.
Så alla arbetar tillsammans för att tysta ner och smutskasta Sverigedemokraterna.
Handlar om makt och pengar som vanligt.
Men går vi, folket samman så kommer vi att segra.
Citera
2012-05-21, 23:16
Medlem
Hulken12s avatar
Säger som David Batra sa ikväll: enligt Åkesson skall man inte säga kebab utan man skall säga asimilerad kebab.
Kan vända på din fråga: Varför kan inte SD respektera invandrare?
Citera
2012-05-21, 23:20
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken12
Säger som David Batra sa ikväll: enligt Åkesson skall man inte säga kebab utan man skall säga asimilerad kebab.
för dom flesta invandrare inte respekterar sverige och dess lagar och normer, thats why
Citera
2012-05-21, 23:23
Medlem
Deliras avatar
Jag respekterar SD ungefär lika mycket som jag respekterar Vänsterpartiet.

Det vill säga, inte alls.

Fattar inte varför man måste behandla SD med några jävla silkesvantar. Vafan, är ni känsliga eller?
Citera
2012-05-21, 23:35
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira

Fattar inte varför man måste behandla SD med några jävla silkesvantar. Vafan, är ni känsliga eller?

Vet inte vilket parti du förespråkar men antar du har något flum i kikarn.
Citera
2012-05-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
för dom flesta invandrare inte respekterar sverige och dess lagar och normer, thats why
Vem bryr sig om dom inte respekterar Sd(Nya rasister) De är för fan rasister.
Citera
2012-05-21, 23:37
Medlem
Himars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira

Tar absolut inte illa upp, tror inte någon SD'are gör det. För vi är starkare än så! Däremot är det principen som gör mig frustrerad som ett jävla as. Varför inte se dom som vilket parti som helst är det vad jag menar. Det är inget liknande tjafs på något sätt om de andra riksdags partier eller hur?
Citera
2012-05-21, 23:47
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himar
Varför beter sig människor så jävla respektlöst, omoget och aggressivt emot Sverige Demokraterna och Jimmy så fort han debatterar på en lugn och seriös vuxen nivå? Medan oftast andra parter "attackerar" hans goda argument även om han själv beter sig moget, lyssnar på motdebattörer och svarar på alla jävla frågor.

Det är en princip sak. Deras politik är en annan, men dom är med i Riksdagen och varför kan inte folk inse att dom tar upp viktiga frågor och att svenska folket röstar fram dom för att det är viktigt och för att det faktiskt finns anledningar till att dom bara växer och att man fortfarande verkar blunda.

Jag respekterar alla andra riksdags partier. Varför kan man inte luta mer åt ett annat parti fast fortfarande respektera och acceptera att det faktiskt existerar fler partier med en annan politik?! Vad är problemet?

Ni som inte fattar deras politik kan gärna förklara varför ni är emot detta parti också. Uppenbarligen tror icke SD'are att detta parti är ute efter att utrota andra individer som inte är svenskar.

Därför att folk är omogna och lätt manipulerade. Tyvärr så har vi frivilligt gett ut viktiga positioner i samhället åt dubbelmoraliska dummerjönsar som inte vet vad de håller på med eller skriver i blaskorna de spyr ut stup i kvarten.

När invandringen började spåra ur och fler och fler blev arbetslösa så resulterade det i att folk höll på med kriminella aktiviteter för att de helt enkelt blir uttråkade av att sitta och glo på en vägg dag in och dag ut. Som reaktion på detta så började SD att göra sig lyhörda och propagera för ett säkrare Sverige med ansvarsful invandringspolitik. Detta kunde inte PK median tolerera så de började helt enkelt att dra igång med förintelsen, anti rasistiska kampanjer och skriva en massa skit i blaskorna för att sabotera för SD's val tal och manifestationer på torg och gator.

Än idag trots att median gör allt i sin makt att demonisera SD och sprida lögner om dem så vinner SD åndå massvis med förtroende och hopp inför valet 2014 såväl som dom gjorde 2010. Förr eller senare så förlorar PK median och blir förhoppningsvis avslöjad.
Citera
2012-05-21, 23:47
Medlem
Himars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken12

Dom gör ju det din jä.. i dont even.. Dom har ju inget emot invandrare. Det finns moderater som har det, det finns miljöare som har mycket emot invandrare såväl SD'are. Folk har det, inse det för fan men man behöver inte ingå i Sverigedemokraternas sekt för att stå för det. Finns många fega as som inte vågar prata om det även om dom hatar invandrare.

DERAS FRÅGA är massinvandringen, försöka göra så att invandrare får en chans att anpassa sig och komma in i det svenska systemet. Det går inte om man tar in för många, såpass många att man inte kan hantera invandringen. Det hela slutar med kaos och människor som inte ens vet att dom egentligen är utanför hela jävla samhället. Detta leder till slut till att invandrare inte får en bra eller säker framtid, utan får bara hjälp i nuet med mat och skit. Det är väl lättare att ta in ett visst antal invandrare så att man kan få ut något av att ta in dom eller hur, så att det i sin tur leder till att nya invandrare förhoppningsvis anpassar sig efter invandrare som anpassar sig efter Sverige, landet som tog in invandrarna. Borde man då inte anpassa sig ganska rejält och även visa tacksamhet och vara ödmjuk?
Jimmy åkesson talar ju i fakta.
Senast redigerad av Himar 2012-05-21 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in