2005-02-27, 22:37
Medlem
lider man mkt när man håller på att dö?
om jag tar överdos`?
käkar en jävla massa alvedon,.imprem.och en massa annat
2005-02-27, 22:38
Medlem
wimlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flontos
lider man mkt när man håller på att dö?
om jag tar överdos`?
käkar en jävla massa alvedon,.imprem.och en massa annat

Om du tar en överdos Paracetamol som i t.ex. alvedon så blir det en plågsam död. Den slår ut levern och det kan ta flera dagar.
2005-02-27, 22:45
Medlem
Fy fan, överdos på Alvedon är inte snyggt. Du lär inte märka något på ett par dar men sen blir det inte kul. Mitt råd är att du snarast åker till akuten.
2005-02-27, 22:59
Medlem
Nemesis1s avatar
Skall du ta livet av dig rekommenderar jag att du kväver dig på något sätt istället... Öppna en tub lustgas eller dyligt i ett litet utrymme eller så... Skall man slänga in handduken och döda sig kan man väl planera det lite mer än att man äter en massa krimskrams man hittar i läkarskåpet... Låter som du inte vill dö när allt kommer omkring, kanske du bara vill ha uppmärksamhet... Tala med någon istället!
2005-02-27, 23:33
Medlem
Uematsus avatar
Ta typ heroin eller något i fina mängder..sen hoppar du från hög höjd där du vet att du inte kommer överleva fallet. Så skulle nog jag göra. Detta är seriösa grejer och inget som ska göras halvhjärtat..
2005-02-27, 23:46
Bannlyst
Trådskaparen var inte tillräckligt specificerad i sin frågeställning.
vilka preparat har han tagit? hur mycket? osv..

Någon "bästa medicinen att ta livet av sig"-tråd är det ju inte (finns redan sådana) så jag låser den. Om trådskaparen vill bli lite tydligare så kan han PM:a mig så öppnar jag tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in