2012-05-18, 21:45
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
En 24-årig man anklagas för grov våldtäkt av barn på en 7-åriga flicka. Övergreppen skedde för tio år sen.
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article14847840.ab

Det verkar som det stackars våldtagna barnet har berättat nu i vuxen ålder. Bra gjort.
Nån från Luleå-trakten som vet mer om mannen?
Citera
2012-05-18, 23:19
Medlem
Var killen 15 år och hon 7?
Citera
2012-11-02, 18:17
Medlem
http://mylifemyrulezs.blogspot.se/2012/07/jens-sandberg-domd-for-valdtakt-mot.html?m=1

där har ni aset han kallas även för Crayna och är ett litet pundar svin!
Citera
2012-11-03, 01:42
Medlem
skulle vara bra om någon kunde ta fram en bild på aset!
Citera
2012-11-03, 10:48
Medlem
Sååå jävla vidrigt. Har känt äcklet sen barnsben men har tagit avstånd från den "människan" . Har ju lust att lägga ut en bild på han men har dock ingen fast det ska nog inte vara nå problem att hitta en. Till dig som blev utsatt för den här vidriga handlingen så lider jag med dig och det är grymmt att du står på dig! Fortsätt med det. Så du vet att inte bara jag utan alla jag känner vill inte veta av honom. Speciellt efter det här som har hänt
Citera
2012-11-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arshimedez
Sååå jävla vidrigt. Har känt äcklet sen barnsben men har tagit avstånd från den "människan" . Har ju lust att lägga ut en bild på han men har dock ingen fast det ska nog inte vara nå problem att hitta en. Till dig som blev utsatt för den här vidriga handlingen så lider jag med dig och det är grymmt att du står på dig! Fortsätt med det. Så du vet att inte bara jag utan alla jag känner vill inte veta av honom. Speciellt efter det här som har hänt

kom igen nu och kasta upp en bild så att allmänheten kan få se hur aset ser ut!

Folkbokförings adress på honom är då iaf
Gatuadress: Ringgatan 42 lgh 1001
Postnummer: 974 34
Postort: Luleå
Citera
2012-11-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenmedkniven
kom igen nu och kasta upp en bild så att allmänheten kan få se hur aset ser ut!

Folkbokförings adress på honom är då iaf
Gatuadress: Ringgatan 42 lgh 1001
Postnummer: 974 34
Postort: Luleå
Mm fast han bor inte där. Tror han har någon slags soc lägenhet i ersnäs vad jag har hört. Du verkar ju känna han lite grann eller ? med tanke på att du visste hans smeknamn
Citera
2012-11-04, 21:38
Medlem
Citat:
Mm fast han bor inte där. Tror han har någon slags soc lägenhet i ersnäs vad jag har hört. Du verkar ju känna han lite grann eller ? med tanke på att du visste hans smeknamn

Okey nä känner han inte vet bara vem detta aset är Luleå är ju inte så stort... sen vad jag vet är han även en långfingrad kompis tjuv och golbög!

men du som tycks veta var han bor måste ju känna han eller?
Citera
2012-11-05, 01:48
Medlem
efter som ingen verkar ha velat kasta upp en bild på han har jag nu lyckats gräva fram en länk till en sida där en vänlig själ som hört av sig till mig på PM har gjort det iaf

http://minfil.se/W25dYeaab2/pedofil_crayna.png
Citera
2012-11-05, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenmedkniven
efter som ingen verkar ha velat kasta upp en bild på han har jag nu lyckats gräva fram en länk till en sida där en vänlig själ som hört av sig till mig på PM har gjort det iaf

http://minfil.se/W25dYeaab2/pedofil_crayna.png
Ja att han är kompis tjuv och golbög har jag veta men inte att han är pedofil. Ja du löste bilden. Hitta bara sånna när han å flera var me på. Vet inte hur man censurerar ansikten och sånt så jag sket i de
Citera
2012-11-05, 11:01
Medlem
Citat:
Ja att han är kompis tjuv och golbög har jag veta men inte att han är pedofil. Ja du löste bilden. Hitta bara sånna när han å flera var me på. Vet inte hur man censurerar ansikten och sånt så jag sket i de

Okey bara att öppna bilden i paint och klipp ut han från bilden och klistra in på en ny. Så fixa gärna fler bilder och sen e det bara att ladda upp på minfil.se för min bild var ju rätt kass.
Citera
2012-11-11, 16:04
Medlem
Åh fyfan. Det har ju inte varit en hemlighet att han gillar småflickor men så här små visste jag inte.
Mer om crayna då alla vet han är en falsk tjuv och golare från örnäset/malmudden
Han är ganska utstött från sin gamla kriminellakrets verkar som ingen gillar han
Kan tillägga att han har problem med amfetamin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in