Finns en sexapp som inte kräver diskret leverans. Heter Master Bettie och finns på deras hemsida masterbettie.com
(Typ spel där du tillfredsställer olika kvinnor virituellt)
Alla skickar diskret! Och alla är bra.
Om man fuskar och stjäl så stängs man av av skatteverket, bankerna, posten, och alla andra man behäver för att sälja.
Jag brukar bara gå på prisjakt och kolla vem som är billigast. Jag har beställt från ett tiotal försäljare på det viset och har aldrig haft några problem.
Gammaldags affärer på gatan gillar att sprida hysteri om att det skulle vara osäkert att handla på nätet, men det är det ju inte.
Bra mycket billigare är det också. Om du jämför priser på sexleksaker kan det kosta dubbelt så mycket på gatan som på nätet. Även på nätet skiljer det sig väldigt mycket så det lönar sej att leta efter lägstra priset.
Jag har börjat handla av hankypank.se en ganska ny sida tror jag. Men snabbt och prisvärt var det
Köpte även lite underkläder till tjejen vilket uppskattades
Har förstått det som att de flesta skickar i nåt slags brunt standardpaket, men tänker med på hur adresslappen ser ut och vad det står om innehållet. De som lämnar ut paketen lär ju ha koll på avsändarna ändå
Hej. Jag vet att det är lite sent men jag har köpt sexleksaker från www.trapina.com och fått allt skickat hem i diskret paket. Stod ingen avsändare alls faktiskt. Lycka till !!
Jag tror att alla som säljer sådant på nätet skickar diskret och att man får sms-avisering att hämta ut det själv.
Vuxen är i alla bra på detta, så de rekomenderas. Kanske de har en något snäsig attityd vid kundtjänst bara. ( Då menar jag som exempel om man kanske mailar dem och frågar efter en sak som inte finns i deras utbud så kan man få svar i stil med "Du måste förstå att vi faktiskt inte kan ha allt")
Mina favoriter är vuxen.se och sinful.se Lustjakt också ok, men jag upplever dom som lite dyrare. Men det finns säkert många fler.
Tycker många som säljer sexleksaker har en extremt rörig och trist layout på sina hemsidor., och i många fall kan man heller inte styra till utlämningsställe utan det kan hamna i brevlådan dåligt paketerat. Fördel också där det finns kundbetyg på produkterna..
Vad står det på kontoutdrag när man köper nåt från dem där sidorna?
tror dem flesta är diskreta eftersom man hämtar ut dem som paket. Du kan ju alltid maila kundservice och fråga ifall dem har logo på sina paket osv. Har själv aldrig fått något med logo när jag beställt sexleksaker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!