Flashback bygger pepparkakshus!
2012-05-18, 13:29
Medlem
Hej!

Jag kollade runt lite på sätt för bli längre och hittade produkten Helpo Growth Formula (http://www.helpogrowthformula.com/). Jag undrar om ni vet något om produkten eller om ni tror att den funkar. Har läst mycket positivt om den och det är inte bara på deras hemsida. Förövrigt är jag 19 och 173 cm lång. Jag gjorde en röntgen på handled och dom sa då att mina ben har väx ihop. Är produkten bara en scam eller funkar den? Skulle jag kunna väx fast mina ben har växt ihop med eller utan produkten?
Citera
2012-05-18, 14:12
Moderator
ofays avatar
Vi lägger denna under alternativmedicin

MVH Mod Ofay
Citera
2012-05-18, 14:15
Medlem
Cowtippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazylol
Hej!

Jag kollade runt lite på sätt för bli längre och hittade produkten Helpo Growth Formula (http://www.helpogrowthformula.com/). Jag undrar om ni vet något om produkten eller om ni tror att den funkar. Har läst mycket positivt om den och det är inte bara på deras hemsida. Förövrigt är jag 19 och 173 cm lång. Jag gjorde en röntgen på handled och dom sa då att mina ben har väx ihop. Är produkten bara en scam eller funkar den? Skulle jag kunna väx fast mina ben har växt ihop med eller utan produkten?

Grattis!
En TS med en 404 länk...
Citera
2012-05-18, 15:15
Medlem
Heller78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowtipper
Grattis!
En TS med en 404 länk...
Fixed it for U, Cowtipper

Till TS: Under puberteten stängs benens tillväxtzoner. Inget läkemedel i världen hjälper dig att växa när det har hänt. Ren och skär bluff. Kan fortsätta säljas eftersom att tillverkaren inte vill registrera det som läkemedel eller liknande. Produkten hade förresten inte fungerat ens om dina ben kunde växa mer, om den inte innehåller hGH men det vore olagligt och farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in