2012-05-18, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02

Svenska män vågar inte säga emot sin kvinna för fem öre! Svenska män är dessutom så jämställda att de inte vill ha en oskuld utan de vill hellre ha en kvinna som har haft minst 20 penisar i sig för de är så rädda att vilja ha en ren kvinna, rädda att säga de orden eller att tycka som de egentligen vill. Så för att de är så jämställda vill de heller ha en använd kvinna då de ser henne som vilken kvinna som helst, de tycker att alla kvinnor är lika fina trots sin historik! Med andra ord vågar de inte vara sig själva för vilken idiot som helst hade heller valt en ren och fin tjej istället för en lösaktig! Man dessutom uppmanar och ger råd i forum som FB att hur hon ska bedra sin man eller hur hon ska tillfredsställa honom, i samma forum kan det komma en kommentar från en man som ber henne att avsluta sin relation och säger att hon är värd bättre. Med andra ord vill denne man ha henne för sig själv, den där kvinna som berättade hur pass dåligt hon sög sin mans penis eller annan sexuell aktivitet. Med andra ord så längtar svenska män att kyssa en kvinna som precis avslutat sin avsugning.

Du är varken muslim eller vettig. Du är här bara för att sprida hatet mot muslimer mer. Och tyvärr funkar det många gånger. De flesta muslimer är inte så olika oss och trångsynta som de verkar.

Är du muslim så är det du håller på med nu (att sprida hat mot islam) fett mycket haram. Är du inte muslim, så kan du väl dra åt helvete med din smutskastning?

/A.P som inte är muslim men trött på kukarseln som dig.
Citera
2012-05-18, 03:18
Medlem
zatyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOak
Vem fan vill ha en oskuld!? Det luktar utländsk kvinnosyn här om man får använda ett sådant uttryck.

*Edit

Jag tycker föresten synd om de flesta invandrarkillar av "Mörkare" ursprung pga ihop växta ögonbryn. Sk "McDonalds".
Inte bara killar föresten. Även era kvinnor lider ju ganska ofta av detta "McDonalds Fenomen".
Kan detta vara en urgammal västerländsk konspiration gentemot Mellanöstern där Just McDonalds spred ut hårväxtmedel i ert dricksvatten?

"mcDonalds fenomenet" tog ett tag innan jag kopplade lol
Citera
2012-05-18, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympseudonym
Du är varken muslim eller vettig. Du är här bara för att sprida hatet mot muslimer mer. Och tyvärr funkar det många gånger. De flesta muslimer är inte så olika oss och trångsynta som de verkar.

Är du muslim så är det du håller på med nu (att sprida hat mot islam) fett mycket haram. Är du inte muslim, så kan du väl dra åt helvete med din smutskastning?

/A.P som inte är muslim men trött på kukarseln som dig.

Kompis detta har absolut ingenting med religion att göra! Vad i min text står det någonting om religion? Detta handlar om att kvinnan kan pissa på dig, ta allt du äger, ta barnen, bedra dig och dessutom anmäla dig. Det handlar om att kvinnan styr allt och du är inte längre en man utan en liten skit under hennes sko! Läs om läs rätt! Så trött på analfabeter här på FB som inte vet vad man skriver trots feta bokstäver!
Citera
2012-05-18, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tror du att det finns någon som nöjer sig med endast en partner hela livet? Detta vare sig man är man eller kvinna.

Det är väl väldigt sällan det blir så. Det blir ju så eftersom man inte är mogen att veta vad man ska leta efter hos en människa när man är i 16-20 årsåldern. Och man förändras ju själv där så vad ska man veta. Sen tror jag det är bra att ha sex med flera olika så man vet vad man gillar i den vägen. Vad man vill ha för älskare upptäcker man ju när man provar sig fram.

Killar som förväxlar att vara dominanta i sängen med att vara egoistiska är till exempel något som man vill byta ut. Och förhoppningsvis lär de sig när de blir utbytta att förbättra sig.

Att vara framgångsrikt dominant i sängen kräver mycket stor lyhördhet och att man kollar av vad kvinnan vill. Hur motsägelsefullt det än är så är det så det fungerar. För man vill ju att den dominante mannen ska uppfylla ens egna önskningar på ett bestämt sätt. Det verkar inte vara så många här inne som riktigt har förstått det.

Att vilja ha en oskuld för att det är nån slags renhet över det låter lite sjukt. Som att sex är smuts. Men jag är inte någon religiös fanatiker heller.
Citera
2012-05-18, 03:23
Medlem
Citat:
Kompis detta har absolut ingenting med religion att göra! Vad i min text står det någonting om religion? Detta handlar om att kvinnan kan pissa på dig, ta allt du äger, ta barnen, bedra dig och dessutom anmäla dig. Det handlar om att kvinnan styr allt och du är inte längre en man utan en liten skit under hennes sko! Läs om läs rätt! Så trött på analfabeter här på FB som inte vet vad man skriver trots feta bokstäver!

Både män och kvinnor kan bete sig som skit mot den andra. Vad nytt?
Citera
2012-05-18, 03:25
Medlem
Citat:

Den kvinnan som gör så är ju inte bättre än den sämsta av islamist.
Citera
2012-05-18, 03:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ännu en jävla tramstråd från ett snoppdjur!
Vem bryr sig om renhet och dygd? Är du född på 1800-talet eller är du religiös? Det är väl bättre att träffa en kvinna som lekt av sig lite innan hon binder upp sig än någon som lämnar dig senare för nån annan?
Kvinnor och män är extremt lika gällande lust och sexbehov. Varför ens göra skillnad på det?
Sen en annan fråga? Hur många killar gör ens lumpen nuförtiden?

När skrev du något av värde hängbröst?
Citera
2012-05-18, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Både män och kvinnor kan bete sig som skit mot den andra. Vad nytt?

Denna tråd är framställd för att jag vill veta killarnas tankar kring detta ämne! Du som tjej och vad jag har sett i dina tidigare trådar så är du en av de som jag kan kalla för lösaktig så tyvärr så bidrar du inget i denna tråd, du gör tvärtom det svårare för killarna att svara och vara sig själva. Och det du skriver är helt irrelevant med vad jag försöker få fram och det har ingenting med en tjejs tankar att göra utan enbart killar tankar Bra försök men nej tack du behöver inte kommentera denna tråd någon mer!
Citera
2012-05-18, 03:34
Medlem
Citat:
Denna tråd är framställd för att jag vill veta killarnas tankar kring detta ämne! Du som tjej och vad jag har sett i dina tidigare trådar så är du en av de som jag kan kalla för lösaktig så tyvärr så bidrar du inget i denna tråd, du gör tvärtom det svårare för killarna att svara och vara sig själva. Och det du skriver är helt irrelevant med vad jag försöker få fram och det har ingenting med en tjejs tankar att göra utan enbart killar tankar Bra försök men nej tack du behöver inte kommentera denna tråd någon mer!

Jag tar det som att du håller med mig. Kvinnor som män kan vara väldigt elaka mot varandra. Det är synd. Men som tur är så är de flesta hänsynsfulla på alla möjliga sätt även när de separerar. De allra allra flesta har delad vårdnad och barnen träffar bägge föräldrarna väldigt mycket.

Så nej, det är inte synd om svenska killar mer än någon annan. Svenska killar får vara med på förlossning och får kontakt med sina barn ganska omgående. Jämfört med många andra länder så har de bra kontakt med sina barn.

Och som sagt att män och kvinnor är elaka mot varandra är inget nytt. Så vad vill du diskutera?
Citera
2012-05-18, 03:38
Avslutad
Citat:

Nu gäller det att du står på dig. Skall du fortsätta svara sliddjuren eller skall du våga ignorera de och deras värdelösa status quo svar. Är du man eller mus nog att göra det? Deras enda ingång i varenda tråd är att få diskussionen (likt Tibli) att ebba ut i sanden och påstå att det inte finns något problem. Rösträtt, nej tack!
Citera
2012-05-18, 03:47
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Det är väl väldigt sällan det blir så. Det blir ju så eftersom man inte är mogen att veta vad man ska leta efter hos en människa när man är i 16-20 årsåldern. Och man förändras ju själv där så vad ska man veta. Sen tror jag det är bra att ha sex med flera olika så man vet vad man gillar i den vägen. Vad man vill ha för älskare upptäcker man ju när man provar sig fram.

Killar som förväxlar att vara dominanta i sängen med att vara egoistiska är till exempel något som man vill byta ut. Och förhoppningsvis lär de sig när de blir utbytta att förbättra sig.

Att vara framgångsrikt dominant i sängen kräver mycket stor lyhördhet och att man kollar av vad kvinnan vill. Hur motsägelsefullt det än är så är det så det fungerar. För man vill ju att den dominante mannen ska uppfylla ens egna önskningar på ett bestämt sätt. Det verkar inte vara så många här inne som riktigt har förstått det.

Att vilja ha en oskuld för att det är nån slags renhet över det låter lite sjukt. Som att sex är smuts. Men jag är inte någon religiös fanatiker heller.
Ja det där är ju en smaksak. Men huvudsaken man motverkar synen som ts har om att det skulle vara nåt fult att bejaka sin sexualitet bara för att man är tjej. Dessa åsikter hör inte hemma i vår tid. Vi lever alla på samma villkor.
Citera
2012-05-18, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Nu gäller det att du står på dig. Skall du fortsätta svara sliddjuren eller skall du våga ignorera de och deras värdelösa status quo svar. Är du man eller mus nog att göra det? Deras enda ingång i varenda tråd är att få diskussionen (likt Tibli) att ebba ut i sanden och påstå att det inte finns något problem. Rösträtt, nej tack!

Vill du inte ha rösträtt. Varför?

Klart att det finns problem, män och kvinnor är inte alltid vänliga mot sin partner men vad är nytt med det. Ingenting. Svenska killar har det rätt bra som får ta ut pappadagar och annat. Så säg inget annat.

Det är med oskuldstjafset förstår jag inte. Det låter religiöst och lite konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in