2014-09-24, 09:32
Medlem
CyRaXs avatar
Börjar störa mig mer och mer på sigges ljud som han ska köra med i vart och vartannat avsnitt.
Citera
2014-09-26, 08:32
Medlem
Admiral Krags avatar
Alex växte i mina ögon när han pekade ut det som störde mig när det begav sig med Schyfferts 90's pekoral oneliner, så Sigge har fel och underskattar mycket riktigt vissa delar av publiken...dvs eliten av den
Citera
2014-09-26, 18:46
Medlem
mrtowlies avatar
Härligt genuin arg energi i det senaste avsnittet - första gången det kändes som att de verkligen pratade med varandra i stället för att presentera en repeterad show.
Citera
2014-09-26, 18:56
Medlem
Big.Bangs avatar
Bara jag som får en känsla att av att dessa snubbar hyser agg mot varandra eller är allmänt trötta på livet? Förstagångs lyssnare från f o f så kanske missuppfattar det hehe. Men de känns som de inte vill ha med varandra att göra, de går mer igång på att få uppmärksamhet från lyssnarna.
Senast redigerad av Big.Bang 2014-09-26 kl. 19:00.
Citera
2014-09-26, 19:23
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Bara jag som får en känsla att av att dessa snubbar hyser agg mot varandra eller är allmänt trötta på livet? Förstagångs lyssnare från f o f så kanske missuppfattar det hehe. Men de känns som de inte vill ha med varandra att göra, de går mer igång på att få uppmärksamhet från lyssnarna.

Kan väl ha med att det börjar närma sig deras gemensamma show?

Dom har aldrig jobbat så nära varandra under en så lång tid förut samt att för självälskaren Alex så handlar det för en gångs skull inte bara om honom när han står på scen...

Kan personligen inte säga att jag märkt något agg mellan dom på senare tid men om något så skulle jag tro att det har med showen att göra
Citera
2014-09-26, 20:26
Medlem
Tycke senaste avsnitter var felfritt
Citera
2014-09-26, 21:38
Medlem
Tycker alex blir allt bättre och sigge allt sämre. ombytta roller jämfört med de första avsnitten
Citera
2014-09-26, 21:59
Medlem
Admiral Krags avatar
Är det bara medelålders gubbmusik (men vi är ju medelåldersmän) med textemfas herrarna kan komma med som slutkläm, det är Lundell och det är Dylan och Springsteen, Per Bjurmans ärkeänglar, överraska oss! gärna med något kvinnligt månne?
Citera
2014-09-26, 23:52
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Inte alls konstigt att två personer som jobbar så tätt tröttnar på varandra. Behöver inte betyda så mycket.
Citera
2014-09-28, 13:40
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag tror inte de försöker efterlikna någon. Det är ju klassiskt raljerande de sysslar med, där man utmålar absurda scenarion. Det gör väl de flesta som har lite fantasi och intelligens när de skojar med någon. Jag kan dock förstå att knegaren Benny inte förstår den typen av ironi. Personligen är det vid dessa tillfällen jag skrattar till, när de får till det - tex när Alex sade att Sigges tjej sög kuk på skoltoaletten i gymnasiet.
Snälla rara, det är inte intelligent humor utan trams. "Vi kanske ska chocka Jönköping genom att bränna upp trätrollet på scen, höhö!"-skämt är snarare rent infantila.
Citera
2014-09-28, 13:51
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
Snälla rara, det är inte intelligent humor utan trams. "Vi kanske ska chocka Jönköping genom att bränna upp trätrollet på scen, höhö!"-skämt är snarare rent infantila.

Det är barnsligt, vad är problemet? Jag tror inte detta är podden för dig.
Citera
2014-09-30, 21:41
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det är barnsligt, vad är problemet? Jag tror inte detta är podden för dig.
Nu anmärkte jag i och för sig på att du kallade det intelligent, snarare än recenserade podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in