2012-05-17, 21:13
Medlem
Har kollat på denna film och blev chockad.
http://www.youtube.com/watch?v=rSFiMcmpMnA

Är det så illa som det låter?
Ifall, Vad är det för fel på våra politiker?
Är vi "vita" verkligen på vägg att försvinna?

Allt jag kan säga är
Snart flyttar jag till Norge eller Finland till en liten incest by..

SD14!
Citera
2012-05-17, 22:03
Medlem
"Att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som är avsedda att medföra dess fysiska undergång"

Jag har aldrig köpt folkmords-teorin. Att det finns massa etniskt främmande människor i Sverige innebär inte i sig att rasens överlevnad hotas. Skulle vita hålla sig till vita skulle det vara ett icke-problem (i just den aspekten, givetvis finns det andra problem med invandringen). Möjligen skulle man kunna tala om folksjälvmord, men det blir ju bara löjligt. Svenskarna kanske har försetts med pistolen, men de är de själva som måste trycka av. Sedan så kan man förstås hävda att människor "tvingas" till rasblandning genom propaganda, men det är fortfarande inte mord - ansvaret måste ytterst ligga hos människorna själva.

Jag har dessutom invändningar mot att levnadsvillkoren skulle vara påtvingade. Det är förstås beklagligt, men röstar svenskar för invandringspartier år efter år så har vi, som ett kollektiv, faktiskt valt det själva.

Är det en tolkningsfråga gör man bäst i att läsa de förberedande arbeten till konventionen, som säkert inte stöder er tolkning.

Därmed inte sagt att allvaret i Sveriges situation bör förringas - det är ostridigt att etniska svenskar på sikt inte kommer att vara i majoritet i vårt egna land, om dagens invandring fortgår. Svenska kvinnor föder allt färre barn, samtidigt som invandrarna väller in. Visserligen skall man inte likställa en procentuell minskning med en faktiskt minskning, men det ser inte bra ut.
Citera
2012-05-17, 22:14
Medlem
ibobugandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppercab
Har kollat på denna film och blev chockad.
http://www.youtube.com/watch?v=rSFiMcmpMnA

Är det så illa som det låter?
Är vi "vita" verkligen på vägg att försvinna?

Allt jag kan säga är
Snart flyttar jag till Norge eller Finland till en liten incest by..

SD14!

I have heard that many parents use their children sexually in Sweden!
It seems to be a big problem here, to fuck your own children is not normal.
You really need to get rid of this perverted view of your children.
Citera
2012-05-17, 22:19
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Fel och fel, det beror såklart på hur man ser på saken. Vad du kanske bör veta är att en stor mängd inflytelserika politiker vill att vi blir minoritet. Eftersom de också lyckas kan man därför kanske inte kalla det för ett "fel" direkt. Givetvis finns det många indoktrinerade idioter också, de lägger inte agendan, bara följer den som alla idioter alltid gjort.
Citera
2012-05-17, 22:29
Medlem
Det sjukaste är att alla invandrare, förlåt! Andra generationens invandrare får bete sig hur de vill i förorterna till storstäderna. Förnedra och allmänt bete sig som djur framför allt mot svenska tonårs tjejer.

I mitt umgänge ifall jag går ut och säger att jag är emot vår sjuka invandringspolitik behandlas man som en extrem nazist etc etc av alla "anti-vita". Ja, Jag bor i Stockholms finare förorter. Det är väll det som är problemet. Att vi i de vita områdena inte förstår vart Sverige är på väg.

SD14 Vår sista räddning..
Citera
2012-05-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Fel och fel, det beror såklart på hur man ser på saken. Vad du kanske bör veta är att en stor mängd inflytelserika politiker vill att vi blir minoritet. Eftersom de också lyckas kan man därför kanske inte kalla det för ett "fel" direkt. Givetvis finns det många indoktrinerade idioter också, de lägger inte agendan, bara följer den som alla idioter alltid gjort.

Tex Cecilia Malmström som vill ha folkutbyte i Sverige. Det är helt obegripligt.
Lämna detta jävla EU och bevara Sverige svenskt!
Citera
2012-05-17, 22:50
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppercab
Tex Cecilia Malmström som vill ha folkutbyte i Sverige. Det är helt obegripligt.
Lämna detta jävla EU och bevara Sverige svenskt!
Är inte säker på hur man korrekt skall klassificera henne faktiskt. Hennes liberala agerande lämnar dock inget tvivel om att hon agerar med EU-överstatlighetens vägledande hand. Idiotiskt kan tyckas, om man är en sunt och rättvist tänkande människa dvs. Kanske inget att förvånas över när de gäller liberaler som andra extremister.
Citera
2012-05-17, 22:53
Medlem
Hon är så jävla vidrig den där häxan hon får mitt blod att koka.
Citera
2012-05-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Hon är så jävla vidrig den där häxan hon får mitt blod att koka.

Exakt!
Citera
2014-11-19, 15:49
Medlem
ebburs avatar
Ja det är folkmord bara 10% av mänskligheten är vita så andra raser bör ej bo i "vita länder". Och den Nordiska Etniciteten är ovanligare och bör bevaras. Det är olagligt i normala fall att ersätta befolkningar med en annan men det ursäktas med att svenskar inte har någon kultur eller att vi alltid har haft invandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in