2012-05-17, 18:46
Medlem
Hej!

När jag ska kolla efter ev. svar som jag har fått på mina tidigare inlägg så klickar jag alltid på "Hitta fler inlägg av WhatIsThis". Då brukar jag få upp en lista på alla mina poster. Jag märker dock nu att nästan inga inlägg från igår finns med i denna lista. Hur kommer det sig? (De är inte raderade av mod. Bara här i "Om Flashback > Flashback" så har jag en post i tråden "Vad är ok som signatur?". Denna finns dock inte i min lista.

Varför är det så här?
Är det fler som upplever samma problem?
Citera
2012-05-17, 18:47
Medlem
Zelogaths avatar
Det är ett problem som existerar temporärt (?) på Flashback sedan imorse.
Troligtvis är alla drabbade, iallafall jag
Citera
2012-05-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Det är ett problem som existerar temporärt (?) på Flashback sedan imorse.
Troligtvis är alla drabbade, iallafall jag

Tack för svar! Skönt att veta att man inte är ensam.
Häromdagen så fungerade inte Flashback alls - jag kunde inte logga in (och många med mig). Har någon attackerat servarna eller vad är det som händer...?
Citera
2012-05-17, 18:50
Bannlyst
Nä du är inte ensam samma problem här
Citera
2012-05-17, 18:52
Medlem
damnLFOs avatar
Jag tycker det har varit så ett tag nu. Något databasfel månne?
Citera
2012-05-17, 20:06
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsThis
Tack för svar! Skönt att veta att man inte är ensam.
Häromdagen så fungerade inte Flashback alls - jag kunde inte logga in (och många med mig). Har någon attackerat servarna eller vad är det som händer...?
Det är inte första gången det händer, så det är troligtvis bara temporärt och ingen attack
Om du är riktigt snäll så kanske en Moderator eller Admin kikar in och förklarar vad som sker!
Jag skulle personligen bli förvånad om inte allt är normalt innan slutet av veckan
Citera
2012-05-18, 00:18
Medlem
nedboys avatar
Även jag råkar ut för samma sak. Det är en tråd som jag följer och det är alltid lätt att utgå från sitt senaste egna inlägg. Det har jag gjort i tråden förut idag och nu fungerar det inte. Jag trodde en mod deletat inlägget och var lite sur... och kunde inte förstå varför det inlägget skulle bort.

Sen såg jag att inlägg som inte kommer upp i "Mina inlägg" faktiskt finns kvar i trådarna. Nu är jag lite nyfiken på vad detta kan bero på.

Jaja... det är väl ingen panik utan är väl nåt ni löser när ni har tid... Nu såhär i helgtider så finns väl anant att tänka på...
Citera
2012-05-18, 08:02
Medlem
brianmolkos avatar
Mina citerade inlägg finns inte så antar det är samma fel. Bra att veta att det är dler som har liknande fel då
Citera
2012-05-18, 08:05
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Sökfunktionen verkar också ha ballat ur; "Tyvärr - inga träffar"
Citera
2012-05-18, 08:55
Medlem
Nostradumbasss avatar
"Mina inlägg", "Mina citerade inlägg" och sökrutan är kass för mig.
Dock fungerar "Mina startade ämnen" som det ska.

Känns som nåt index ballat ur i databasen.
Citera
2012-05-18, 09:27
Medlem
Baskers avatar
Japp, jag märkte det inatt när jag loggade in och skulle kolla om det varit någon aktivitet i de trådar jag senast skrivit i - då fanns bara inlägg skrivna fram tills den 14 maj med i sökningen. Nu får jag inga som helst träffar när jag söker på mina inlägg, bara följande sökmeddelande:

Citat:
Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer.

Hjälper inte om jag söker via profilsidan ("Hitta alla inlägg av Basker") eller via vänsterklick på användarnamnet från ett inlägg ("Hitta fler inlägg av Basker").
Citera
2012-05-18, 10:17
Medlem
Nostradumbasss avatar
Verkar vara fixat nu. Snabbt marscherat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in