Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Var någonstans ser du att det är hela mitt spann av substantsbruk? Det enda jag skriver är att inköp av en kontrollerad mängd sker reguljärt, veckovis och har fortgått sådant i ett år. Mitt bruk av amfetamin har pågått under många fler år än så och varit både upp och ner, som sig bör.
Ah då missforstod jag dig. Ber så mycket om ursäkt för det.
... trodde nämligen att du var en färsk/naiv drömmare och inte en förljugen tjackpundare som fantiserar ihop ett någorlunda värdigt liv på the interwebs. My mistake.
När du är klar med att ljuga i den här tråden kanske du kan underhålla oss med en liten trolltråd om när du och Kalle Polare snortade tjack med Palmes mördare?
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Fan vad jag skrattade. Funny because it's true!
Yes.
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Mycket fördomar. Även fast dom kanske stämmer överens väldigt bra. Så finns det bra tjackisar därute som klarar sig bra. Finns endel arbetare som gillar tjack, som klarar sig bra. Och det finns även dom som tar det i medicinskt syfte. Men visst, jag förnekar inte att historierna här inne är sanna.
Mycket "fördomar" som stämmer väldigt bra och är sanna men med vissa få undantag?
Det min vän är inte "fördomar" utan "hypotetisk deduktion".
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Klart det är skillnad, dom flesta missbrukar ju inte. vad jag menar är att ett vardagsbruk lätt blir ett missbruk. Kerstin är ju lömsk på det sättet..
Och att exempelvis ett opiat/opioid missbruk är lättare att "sköta snyggt"
Givet.
Citat:
Ursprungligen postat av Kewlspetspenna
Fullständigt lysande liten berättelse denna

Skriven i affekt från en och annan rövpanna månne?
Blärg. Du kommer aldrig själv begripa hur det här fungerar men man kan direkt avgöra vilken genomvidrig människa du är på dessa få meningar. Om du inte har en historia av att stjäla från vänner och familj heter jag Allan.
Edit: Oh snap.
"5) Hur finansierar ni ert drogande?
Snor pengar av morsan eller farsan. Annars gamla sparor."
https://www.flashback.org/sp33774026