2012-05-15, 18:19
Medlem
Lukos avatar
Hej Flashback.

Jag är vad man kan kalla trosberoende. Allt som har med trosor att göra gör mig sjukt upphetsad (inte morsa, syrra, gammal kärring så inge tjaffs). Tvättade, använda, när de sitter på, ja allt.

Har fantasier om att lukta på dem när jag tar av dem från ett ligg, men har aldrig riktigt gjort det eftersom det kan anses vara stötande från partnern. Närmaste är väl när man kysser ljumskar att man "smygsniffar".

Jag fantiserar också bara att plocka upp ett par som ligger i en tvättkorg och sno dem, ha dem hemma på ett ställe där ingen hittar dem.
Fantiserar även om att tjejen är dominant och tar av sig trosorna och stoppar dem i munnen på mig när jag ligger ner, samtidigt som hon suger av mig.

Jag tycker inte att det är så speciellt sjukligt jag själv, men det är det jag behöver er för just nu.

Tjejer, hur konstigt/sjukt/upphetsande är det när erat ligg/partner/pojkvän/man tar tag i era trosor och sniffar dem, dyrkar dem, blir upphetsad av dem?

Killar, är det någon som känner igen sig?

Är jag sjukligt besatt av trosor eller är vi alla lika?

Tack på förhand och hoppas inte någon tar illa upp!
Citera
2012-05-15, 18:31
Medlem
qetuRs avatar
när jag inte hade legat på länge snodde jag en gång ett par heta trosor från tvättrummet. efteråt skämdes jag som ingenting och kastade dom åt fanders. är det kanske sexuell frustration? eller har du bara en fetish för trosor?
Citera
2012-05-15, 18:43
Medlem
Zofiautanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luko

Tjejer, hur konstigt/sjukt/upphetsande är det när erat ligg/partner/pojkvän/man tar tag i era trosor och sniffar dem, dyrkar dem, blir upphetsad av dem?

Jag hade inte gjort någon big deal av det, i ärlighetens namn. Om min partner hade blivit upphetsad av fittlukten i mina trosor, tja; så länge hans vardag inte blir påverkad av fetischen i form av att hans tankar begränsas till trosor och sex och studier/arbete sätts åt sidan i allt större utsträckning. Jag hade nog blivit lite förvånad och kanske smågarvat (förlåt) om någon fullständigt dyrkade mina underkläder och blev kåt av att lukta, men å andra sidan, rent rationellt; dofter är väldigt eggande i tändningsprocessen. Tjejer sägs ju kunna instinktivt veta vilket immunförsvar som är mest kompatibelt med deras egna och väljer därmed en sexpartner utifrån denna instinktiva fallenhet. Jag kan själv bli ganska kåt om en kille luktar gott av sig själv, dvs. att hans naturliga hud "utstrålar" sex för mig.

Det negativa skulle väl vara om killen i övrigt inte alls blev så kåt av något annat än min fittdoft och mina trosor, typ inte ens brydde sig om rumpan eller pattarna. Hehe. Hade nog tyckt att han hade konstig prioritering då, men ja; alla är vi olika. Vi är olika och unika, precis som alla andra.
Citera
2012-05-15, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Jag fantiserar också bara att plocka upp ett par som ligger i en tvättkorg och sno dem, ha dem hemma på ett ställe där ingen hittar dem.
Fantiserar även om att tjejen är dominant och tar av sig trosorna och stoppar dem i munnen på mig när jag ligger ner, samtidigt som hon suger av mig.
Fantiserar du om att ta på dig trosorna sedan? Och känna hur din erektion riktigt töjer ut och spränger trostyget?
Citera
2012-05-15, 19:11
Medlem
Trololdegs avatar
Hade helt ärligt tyckt att det var en aning skumt och det hade inte gjort mig upphetsad på nåt sätt..
Nä, lukta på trosor får killar göra i sin ensamhet
Citera
2012-05-15, 20:08
Medlem
G-punktens avatar
Kan ju vara najs till en viss grad men inte så man stoppar dem i munnen :/

Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Fantiserar du om att ta på dig trosorna sedan? Och känna hur din erektion riktigt töjer ut och spränger trostyget?

hahahahaha va?
Citera
2012-05-15, 20:21
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka

Öhhh nää? Men du eller vadå?
Citera
2012-05-15, 20:25
Medlem
Till-marschmusiks avatar
Min tjej brukar alltid ge mig ett par använda trosor när jag skall på arbetsresa.
Citera
2012-05-15, 20:56
Medlem
Kayamas avatar
Det är väl inget konstigt med det, finns värre fetischer!

Jag skulle inte tycka det var konstigt om min pojkvän ville ha mina trosor eller bad mig göra något av det som du skrev!
Skulle snarare bli glad för att han vågar be om det så att jag kan göra något han tycker är speciellt och upphetsande!
Citera
2012-05-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayama
Det är väl inget konstigt med det, finns värre fetischer!

Jag skulle inte tycka det var konstigt om min pojkvän ville ha mina trosor eller bad mig göra något av det som du skrev!
Skulle snarare bli glad för att han vågar be om det så att jag kan göra något han tycker är speciellt och upphetsande!

Håller helt med hade inte själv blivit upphetsad av tanken men glad åt att kille vågar berätta vad som tänder honom så att man åtminstone kan testa det.
Citera
2012-05-15, 21:34
Medlem
Jag hade nog tyckt att det var lite kul. Tycker inte att det är sjukt på något sätt, och så länge partnern även är intresserad av mig och min kropp i sexuella sammanhang(och ja, annars också förstås) så skulle jag absolut inte ha något emot det.

Däremot diggar jag inte riktigt den där dominansgrejen med trosorna i munnen, men det är ju bara jag. Finns säkert de som gillart. Whatever floats your boat.
Citera
2012-05-16, 15:42
Medlem
Roxanas avatar
E&S - BDSM,fetischism & CO /mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto