Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Tjejer, hur konstigt/sjukt/upphetsande är det när erat ligg/partner/pojkvän/man tar tag i era trosor och sniffar dem, dyrkar dem, blir upphetsad av dem?
Jag hade inte gjort någon big deal av det, i ärlighetens namn. Om min partner hade blivit upphetsad av fittlukten i mina trosor, tja; så länge hans vardag inte blir påverkad av fetischen i form av att hans tankar begränsas till trosor och sex och studier/arbete sätts åt sidan i allt större utsträckning. Jag hade nog blivit lite förvånad och kanske smågarvat (förlåt) om någon fullständigt dyrkade mina underkläder och blev kåt av att lukta,
men å andra sidan, rent rationellt; dofter är väldigt eggande i tändningsprocessen. Tjejer sägs ju kunna instinktivt veta vilket immunförsvar som är mest kompatibelt med deras egna och väljer därmed en sexpartner utifrån denna instinktiva fallenhet. Jag kan själv bli ganska kåt om en kille luktar gott av sig själv, dvs. att hans naturliga hud "utstrålar" sex för mig.
Det negativa skulle väl vara om killen i övrigt inte alls blev så kåt av något annat än min fittdoft och mina trosor, typ inte ens brydde sig om rumpan eller pattarna. Hehe. Hade nog tyckt att han hade konstig prioritering då, men ja; alla är vi olika. Vi är olika och unika, precis som alla andra.