2012-05-14, 22:58
Medlem
Sherekhans avatar
Hej, som topic säger, skulle vara kul att veta
Citera
2012-05-14, 23:02
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
https://www.flashback.org/sitemap/index.php/

Bara att räkna.
Citera
2012-05-14, 23:04
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva

Bara att räkna.
Jag började faktiskt men gav upp, tappar räkningen kring 25 och då var jag inte ens nära tänkte att det måste ju stå någonstans, eller någon annan borde ha räknat någon gång? Jag kan knappast vara den första som undrar?
Citera
2012-05-14, 23:09
Medlem
Imperators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Jag började faktiskt men gav upp, tappar räkningen kring 25 och då var jag inte ens nära tänkte att det måste ju stå någonstans, eller någon annan borde ha räknat någon gång? Jag kan knappast vara den första som undrar?
Dessutom finns det ju ett antal fora som inte alla har tillgång till och jag förmodar att TS även vill ha dessa inräknade.
Citera
2012-05-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva

Bara att räkna.
Jag körde in denna sida i ett wc-kommando i linux och fick svaret till 345. Det kan säkert diffa lite, men någonstans där är det. Det kommandot gör är att räkna rader, så jag fick ju med rubrikerna också, så det beror ju lite på vad man menar. Till exempel är Data, Droger, Kultur osv med trots att man inte kan posta några trådar där.

Man ska alltså dra ifrån alla i topplisten, vilket är 13 stycken.

Till det får man lägga de forum vi inte har tillgång till. På rak arm känner jag till outlaw, sandlådan och operationssalen.

Mitt svar blir därför 345-13+3=335.
Senast redigerad av patwotrik 2012-05-14 kl. 23:14.
Citera
2012-05-14, 23:11
Medlem
Pasteade in sitemapen i ett textdokument, som genererade 338 rader. 13 av dessa var rubriker för forum (handräknade). Således har jag tillgång till 325 forum.
Citera
2012-05-14, 23:32
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Jag körde in denna sida i ett wc-kommando i linux och fick svaret till 345. Det kan säkert diffa lite, men någonstans där är det. Det kommandot gör är att räkna rader, så jag fick ju med rubrikerna också, så det beror ju lite på vad man menar. Till exempel är Data, Droger, Kultur osv med trots att man inte kan posta några trådar där.

Man ska alltså dra ifrån alla i topplisten, vilket är 13 stycken.

Till det får man lägga de forum vi inte har tillgång till. På rak arm känner jag till outlaw, sandlådan och operationssalen.

Mitt svar blir därför 345-13+3=335.

Citat:
Ursprungligen postat av Somairp
Pasteade in sitemapen i ett textdokument, som genererade 338 rader. 13 av dessa var rubriker för forum (handräknade). Således har jag tillgång till 325 forum.
Tack så mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in