2012-05-14, 18:41
Medlem
Mattsson69s avatar
Hur ser ni moderatorer/användare på detta relativt nya fenomen som kommit fram nu? Personligen stör jag mig något så in i helvete på skiten då det bara är där för att provocera och göra sig lustig.

Ska man rp:a det som 0.03?

Exempel: https://www.flashback.org/t1869717

Mvh
Citera
2012-05-14, 18:45
Medlem
Jag stör mig på det. Kan inte förklara varför, men så är det.
Citera
2012-05-14, 18:47
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag tycker att vissa meme's är roliga som fan, men går det till en överdrift så är det inte lika roligt längre.
Citera
2012-05-14, 18:48
Medlem
Då detta inte är en imageboard så förstår jag inte meningen med att besvara inlägg/trådar med bilder. Gillar man det upplägget får man gärna dra sig till 4chan istället.

Men det är bara min åsikt, personligen hade jag antagligen anmält det för OT - sen är det upp till moderatorerna att avgöra vilka åtgärder som ska tas.
Citera
2012-05-14, 18:52
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Det är OT och trams, då det inte tillför diskussionen ett skit. Det är detsamma som att svara med ett +1 eller en smiley i mitt tycke. Rapportera det för 0.03.
Citera
2012-05-14, 19:25
Medlem
Kashis avatar
Inlägg 7 är en drake btw, anser inte den vara OT eller meme.

Tsoukalos är rolig, han har gett ufo-fantasterna ett ansikte så tycker det kan vara skoj, men sant att man ska ha lite mer topic-substans i inlägget än bara en länk.
Tycker däremot inte att man bör utesluta varken bildmemes eller andra bilder i diskussionen om dom är någolunda relevanta, med hänsyn till att hålla sig i topic även med text.
Senast redigerad av Kashi 2012-05-14 kl. 19:30.
Citera
2012-05-14, 19:35
Medlem
micaeles avatar
Eftersom detta är ett diskussionsforum och inte ett imagedito är det självklart något som faller under 0.03 och bör rapporteras, i enlighet med vad moderator JIND säger.
Vill man prata med bilder är 4chan ett ypperligt forum, eller så kanske man kan starta en tråd i Laidback om modsen är asleep, som det heter...

Bara för att jävlas: Take that!
Citera
2012-05-17, 05:19
Moderator
NewDeers avatar
Ibland säger en meme precis vad man vill säga utan att behöva använda ord. Smidigt. Dock är ju detta ett diskussionsforum, utveckla din åsikt eller dra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in