Någon som känner till henne? Inte mycket information på nätet om henne. Kanske vi tillsammans kan finna något om henne. Har hon några andra projekt inom musiklivet, vad är hon för slags person? Hur gammal är hon? Gillar hon Filidutter?
Någon här ute måste väl känna till henne på något sätt!
Haha, fyfan så dålig den där låten är, allt låter så lyckligt "måndag,tisda,onsda,torsda....." "våga satsa för att vinna" sen på slutet av reklamen i 0,3sek i storlek 2pt "www.spelberoende.se"
Haha, fyfan så dålig den där låten är, allt låter så lyckligt "måndag,tisda,onsda,torsda....." "våga satsa för att vinna" sen på slutet av reklamen i 0,3sek i storlek 2pt "www.spelberoende.se"
Ja, den har en obehagligt lycklig touch som nästan gör en olycklig. Därför skulle det va mer intressant att fokusera bara på henne. Jag gillar hennes röst, och önskar veta mer om henne och var och hur hon är aktiv som sångerska. Å gärna personlig information om henne. Kanske man bör anställa henne i nåt projekt. Men med typ 25 visningar så lär jag inte få så mycket hjälp. Kanske jag måste få in orden blatte eller sexmördad, i trådens titel, för att få lite hjälp på traven
Någon som känner till henne? Inte mycket information på nätet om henne. Kanske vi tillsammans kan finna något om henne. Har hon några andra projekt inom musiklivet, vad är hon för slags person? Hur gammal är hon? Gillar hon Filidutter?
Någon här ute måste väl känna till henne på något sätt!
lol!
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Kändis ?? Vem är det? Låten kunde ha varit ur en reklamfilm...
faktiskt, kanske hade passat i en reklam för unibet t.om!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!