2012-05-14, 12:37
Medlem
Hej

Fliken som ska komma upp när man trycker på nätverksikonen längst ner till högra hörnet har slutat fungera. Jag har inga problem med att komma ut på internet men det skapar problem när jag ska söka nya trådlösa nätverk, t.ex. när man sitter i skolan.

Jag har tidigare haft hamachi installerat på datorn så jag misstänker att det kan ha gjort något med inställningarna men är inte säker. Har något tips på hur jag löser detta extremt irriterande problem.

Jag använder Windows 7.

Tack på förhand
Citera
2012-05-14, 12:45
Bannlyst
sök på annan frekvens så går det nog bättre ska du se
Citera
2012-05-14, 12:51
Medlem
Det är inte problem att ansluta till något nätverk utan det just att man inte får upp någon ruta i windows, har försökt att gå genom nätverks och delningscenter men inget händer.
Citera
2012-05-14, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askbnad
Det är inte problem att ansluta till något nätverk utan det just att man inte får upp någon ruta i windows, har försökt att gå genom nätverks och delningscenter men inget händer.
Det är inte så du råkat slå av trådlösa nätverket då? tycker jag t.ex på min bärbara FN+F9 stänger jag av det trådlösa (vilket kan vara bra om man jobbar offline i område man inte vill ta risker någon kan hacka sig in)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in