2012-05-14, 00:39
Medlem
Varför är bullfitta ett så hatat begrepp bland kvinnor, och varför har bullfittan sådana negativa konnotationer överlag? Vad är den allmänna uppfattningen här? Själv har jag ingen riktig åsikt utan är mest nyfiken.
Citera
2012-05-14, 00:41
Medlem
Fettopappas avatar
Bullfitta får tjejer att tänka på fett, och inga tjejer idag verkar ju gilla fett.
Citera
2012-05-14, 00:51
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Jag fattar inte vf det är så negativt faktiskt...
Kan vara rätt sexigt
Citera
2012-05-14, 00:56
Medlem
Vad heter bullfitta på engelska?
Citera
2012-05-14, 01:04
Moderator
manamanahs avatar
Har aldrig fattat vad det är ens, förklara snälla.
Citera
2012-05-14, 01:10
Medlem
Har aldrig hört att bullfitta skulle vara något negativt, tvärtom nästan. Var har du hört det?
Citera
2012-05-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Har aldrig fattat vad det är ens, förklara snälla.
Vet inte heller riktigt, men det är väl när den putar ut som en rund bulle, som en sån där slät vetebulle med kardemummasmak. Som sagt, jag har ingen riktigt bra årikt om det där, men de flesta kvinnor hatar uttrycket bullfitta.
Citera
2012-05-14, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Vet inte heller riktigt, men det är väl när den putar ut som en rund bulle, som en sån där slät vetebulle med kardemummasmak. Som sagt, jag har ingen riktigt bra årikt om det där, men de flesta kvinnor hatar uttrycket bullfitta.

Menar du att de ogillar uttrycket? Kanske bara beror på hur det låter då, som skäggbiff eller geggveck
Citera
2012-05-14, 01:24
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Vad heter bullfitta på engelska?

Camel Toe
Citera
2012-05-14, 01:27
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch

Alltså, nu har jag inte klämt på så många underliv eftersom jag är heterosexuell och kvinna, men ingen kvinna har väl en helt platt grej. Har varit i många omklädningsrum och inte sett något underliv som "bullar" sig något speciellt heller.

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Camel Toe

Men camel toe får man väl även om man har en alldeles slät och platt sak, bara man drar upp tightsen ordentlig? Eller är bullfitta alltså vad man ser genom kläderna på vissa inte så välklädda kvinnor?
Senast redigerad av manamanah 2012-05-14 kl. 01:30.
Citera
2012-05-14, 01:31
Medlem
Det behöver väl inte se ut som en kamelklöv, utan het enkelt puta ut för mycket. Hur som helst är det ett mycket hatat uttryck av det täcka könet:

"Tycker du att jag har en bullfitta...? SÄG SOM DET ÄR!"
Citera
2012-05-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Camel Toe
Nix. Camel toe behöver inte innebära en stor fitta. Camel toe är när man ser fittskåran genom kläderna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in