• 7
  • 8
2013-01-23, 19:56
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLenhammar
Spännande! Jag har inte testat efter att jag fått en klitorisorgasm, kanske är det lättare då. Jag får testa mig fram! Vet inte hur jag reagerar nu men kanske tänker jag på rätt saker typ och så går det!

Testa absolut men det var inte riktigt så jag menade. Jag menade att ni ska gå ett steg längre varje gång ni har sex så att du gradvis vänjer dig vid att han "är med" när du får orgasm.
Citera
2013-01-27, 20:14
Medlem
heartbeeatss avatar
Jag har bara kommit väldigt få gånger och första gången var nu först i 20-års åldern.

Första gången trodde jag att jag kissade på mig, och blev väldigt förvånad i och med att jag helt enkelt trott att jag inte kan komma, kanske för att hela.. klitorisgrejen inte är ett dugg skönt för mig.
Men den här killen som fick mig att komma är helt grym på g-punkts simulation, och känslan jag kissade på mig var helt enkelt en fontänorgasm.
När det känns som om man ska kissa på sig är det lätt att man spänner sig och "håller tillbaka".. vilket man inte ska.
Efter det kom jag tre gånger i rad på samma sätt.

Det tråkiga är att jag aldrig lyckas åstadkomma det här själv, och inte heller har någon annan kille lyckats heller
Citera
2013-01-30, 10:34
Medlem
Det gäller att vara helt avslappnad och träffa rätt person som trycker på rätt punkter.
Citera
2013-02-04, 20:22
Medlem
framnass avatar
Det kan vara lite krångligt det där. Speciellt eftersom man som tjej blir matad med tips och instruktioner i alla dessa tjejtidningar i tonåren och sedan förvåntar sig att det ska fungera så. Sen är många snabba med att ge upp också och tänka att "man inte kan komma". Personligen tror jag att det är eget experimenterande, stort tålamod och ett avslappnat förhållningssätt till sex och onani som gäller (alltså att man inte könner dig syndig osv)

Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 17, men lärde mig att komma på egen hand först när jag var 22 och sedan tog det ytterligare ett år innan jag kunde koppla av och hade tränat upp min kropp för att kunna komma med någon (plus stt jag vågade instruera). Fortfarande (är 25 nu) kan jag bara komma om jag ligger ner på rygg och kan röra min ben som jag behöver, dessutom krävs det en del ansträngningar med att spänna mig m.m. Jag har heller inte lyckats komma på något annat sätt än genom att stimulera klitoris.

Det tar helt enkelt tid och ansträngning för vissa tjejer (och säkert killar) att lära känna sina kroppar. Inga konstigheter.

Vill dock avsluta med något positivt. Träffade en ny kille för 2 månader sen, och han är så otrolig på att läsa av mig att jag inte ens har behövt hinta mig fram. Han hittade rätt och lyckas oftast få mig att komma på bara ett par minuter nu. Så fortsätta kämpa tjejer!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in