2012-05-13, 03:10
  #1
Medlem
Jepp.. fucked up..

Jag kille.. 34 år..

Gör en lång historia kort.. om än lång..

Ni som känner igen min historia.. ja det är jag.. men låt det va.. jag behöver bara få oberoende ord tips va fan som helst.. men inte sarkastiskt skit... lr bara skriva av mig...

Jag har levt i ett 13 år långt förhållande.. 2 barn.. hus.. bil... ja u name it.. vi växte isär.. affärer från hennes sida hit å dit lögner å svek.. Vi gled isär.. flyttade isär .. jag köpte lös bil hus å så, varför ? Ja för att jag har råd..och barnen har sin trygghet kvar i huset.

Hon började sitt falskspel för typ 4 år sedan.. jag kom på henne med en kille hon skickade ut bakvägen hemma osv... men jag förlät till min egen dumhet.. hittade dom igen haha.. jaja.. Vi provade rådgivning osv..men för ett år sen så flyttade vi isär..
Jag strulade runt med en fantastisk tjej på 21 år kallar henne Johanna.. festivaler och livet lekte.. jag gillade denna nya kontakt.. Vi hade mkt mkt mkt mkt kontakt denna "nya" tjej å jag.. vi bor typ 50mil ifrån varandra men vi sågs hade det awesome, planerade in lite roliga grejer inför sommaren 2012 osv.. ! Vi hade det skit skoj !
Men efter 13 år i ett förhållande var man ju nyfiken.. Skapade en anv. på en dejting sida.. bara för att.. Fick på en G kontakt med en tjej som vars ögon slog mig till backen på en G.... Vi träffades.. det var klart.. jag var totallt såld på henne.. å hon på mig.. hon 32 år ett barn kan kalla henne Sofia.. passade mig ! Berättar för Sofia om johanna som en extremt bra vän.. men bara vän.. Den yngre tjejen visade sig ha blivit helt jätte kär i mig... Men jag förklarade läget för henne om denna nya och hur mkt jag ville vara med henne...
Så blev det...
Vi var verkligen bara sååååååå bra för varandra.. allt passade..allt..
Vi umgicks.. vi blev "ihop" efter ett par veckor.. vi bodde 18mil ifrån varandra men såg bara möjligheter.. Vi skulle köra "sportlovet" med ungarna ihop i fjällen å åka slalom osv i hennes stuga.. helt plötsligt får jag panik.. avviker från planen å drar med mina ungar själv till ett annat fjäll.. totalt kaos i mitt huvud under denna vecka..
Blåser sedan ner till Johanna å tänker droppa att jag gillar henne mkt mkt.. men gör aldrig det av olika anledningar.. utan åker hem.. blir själv..
Börjar släppa sofia som är helt fantastisk på alla sätt..
Men Sofia vill vi ska ses å få ett bra "avslut" då vi haft nått som är helt otroligt .. Vi bestämmer en helg.. Allt är helt otroligt vackert underbart... vi bara funkar så bra på alla plan.. alla.. känner på riktigt vad jag verkligen känner..total kärlek..
Vi ska iväg på en fest på kvällen.. allt går fel spriten sabbar allt.. efter mkt skit på natten så vaknar jag ensam i hennes säng hon i soffan.. jag gråter som ett barn osv osv osv.. men vi kommer överens och kysser varandra hejdå...

Efter allt detta skit så kommer vi nu fram till skiten.... Berättar för Sofia att jag haft sex med Johanna.. ärlighet lixom.. hon flippar.. å nej fanns inget förhållande åt nått håll nånstans när detta skedde..
Sofia drar och jag tänker ! Jepp bara glida vidare..

Men.. klarar inte det.. får inte sofia ur huvuet hur fan jag än gör,.. gråter var kväll.. är helt jävla körd.. Varje gång sofia är på fyllan ringer hon.. Berättar hur tänker på mig var dag osv..

VARFÖR törs jag inte släppa allt med festivaler å JOhanna å bara vara med sofia.. fan e helt körd .. vet inte vare sig in eller ut.. allt detta har utspelat sig under typ ett halvår..Sofia har i dagsläget "träffat" nån.. men säger hon tänker på mig var dag osv osv...

Vet inte vad jag vill ha ut av detta.. ville nog kanske bara skriva av mig mitt kaos i huvudet.. HAr en tjej som gör vad som helst för mig.. ung.. nice bra... vi har inget förhållande då jag säger nej till det..
Men var kväll jag e själv så går alla tankar till en helt annan som gett mina känslor en betydelse de aldrig haft förr.. Helt knäckt när jag hamnar i de tankarna.. vad har jag gjort då jag valde bort henne.. fan.. Det går inte att äta kakan å ha den kvar... de ha ja kommit på...

Har nu gått 2 månader sedan jag träffade Sofia irl... jag vet att med tiden försvinner allt.. men är det de jag vill ?????????????????

Jaja.... massa ord bajsning...

nu sova..

natt..
Citera
2012-05-13, 03:31
  #2
Medlem
''Efter allt detta skit kommer vi nu fram till skiten''... hahaha, fan vad härligt du skriver. Underhållande att läsa, är dock för trött för att komma med något bra svar, men ville ha sagt det ialafall. Skumt det där med tjejen du träffade på dejtingsidan. Fattar inte varför du ballade ur sådär? Du gillade ju henne?
Citera
2012-05-13, 03:33
  #3
Medlem
Såra inte Johanna iaf, hon förtjänar inte det och mår förmodligen redan dåligt.
Citera
2012-05-13, 03:34
  #4
Medlem
InsaneInBrains avatar
Asså har du gått på Tjack
Citera
2012-05-13, 03:38
  #5
Medlem
Har nog inget vidare bra tips eftersom att jag också är allmänt askass på att gå vidare efter ett längre förhållande. Jag tror att det bästa vore att få leva singellivet lite längre utan att binda sig. Komma närmare en själv, för att sedan träffa någon och binda sig.

Felet man ofta gör är väl att supa och lipa, för att supa ännu mer, för att träffa någon som man tycker om, men man vet inte riktigt vart man har sig själv.
Citera
2012-05-13, 04:02
  #6
Medlem
FBMinchias avatar
Även om min historia är något annorlunda så känner jag igen en hel del. Kragen är att man inte riktigt är polare med sig själv, eller hur man ska säga. Ständigt på jakt efter nya vyer och aldrig blir man nöjd, fast man borde bli det.

Kanske tidens tecken också med ett samhälle som stressar skiten ur en så man aldrig orkar ta tag i det bra förhållandet man har och jobba för att det ska fortsätta vara bra eller till och med bli bättre.

Som jag ser det finns det inget annat att göra än att fortsätta snurra runt och stånga pannan blodig medan dagarna passerar och hoppas på att allt löser sig en dag. Man inbillar sig i alla fall att man lär sig något nytt varje gång det går åt hägersten. Det gäller nog bara att snappa upp all lärdom som finns, både av hur man själv funkar och vad man gjorde för fel.

Ska man gå i terapi får man nog vara beredd att lägga ner många år och massor med pengar innan det kan göra någon nytta. Inte helt lätt heller att hitta någon bra. Här på FB kan det finnas någon som vet mer, men det är nog ytterst tveksamt. Försöka duger i alla fall.

Well, det var mina fem spänn. Jag är nog lite äldre, men säkert inte mycket klokare för det. Mitt tips blir i alla fall: kör vidare och lev på hoppet.
Citera
2012-05-13, 07:54
  #7
Medlem
misstänker att ditt undermedvetna fuckar up det för att du inte skall hamna i samma situation som du var i med dina barns mamma, så därför undviker du att bli seriös.
Citera
2012-05-13, 09:06
  #8
Medlem
Seriöst ta och lägg ner allt med tjejer i sommar utveckla DIG själv och din relation med dina barn!
Jag förmodar du inte sörjt klart ditt långa förhållande och det gör att du inte är känslomässigt läkt, nu har du ist trasslat in dig i två nya innan du ens hann landa från ditt långa förhållande.

Jag har oxå sagt till ex jag saknat dom men eg så va det bara för trösta dom inte hade man en tanke på att det sårade mer än bara bryta kontakten. Så bryt kontakten med dom och är ni ämnade för varandra så kan du ge dig fan på det blir ni sen om ett halvår/år då DU läkt helt och tänker mer på din egna person än att knulla/känna kärlek, ha kul.

Har man barn har man en skyldighet må bra och det gör du inte nu utan de får du fixa, ta hand om dig själv och MÅ BRA din plikt mot dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in