Citat:
Ursprungligen postat av Pjäx
Mmmmm... för det var ju precis det jag menade.
Vad det ofta handlar om är dessa enorma spaltmeter som bl a du, Ezzelino, klipper in till höger och vänster. Därefter brukar detta följas upp av allehanda påhopp angående källan, vilket som jag skrev leder till att jag tappar lusten att överhuvudtaget ge mig in i ett ämne som jag annars kan finna intressant. Källhänvisning och källkritik i all ära, men jag tycke rofta det tar överhanden i diskussioner jag läser.
Vi har fört rätt intressanta diskussioner där de senaste månaderna, och där finns förvisso massiva faktadokumentationer och tolkande analyser också, som kanske kan te sig lite avskräckande för den som inte ids sätta sig in i frågorna. Svårt att undvika, dock!

Vad vi enats om (?) är att skära ner på texterna som det refereras till så mycket som möjligt och fetstila det mest väsentliga. Den dåliga atmosfären på forumet har i stort sett rättats till, tack vare Ruskigbuss i samförstånd med användarna åtminstone tillfälligt strängare regeltolkning och det faktum att den eller de som var de största hatarna och sabotörerna i går bannades med fyra av sina nick som varit inne och systematiskt jävlats och förtalat i trådarna.