Tjooo. Någon som har koll på vad en Grov portion dosa kostar på hemköp? För jag köpte precis en stock av det märket och jag betalade 440 kr. Jag kan inte tänka mig att en dosa kostar 44 kr på en matbutik. För jag vet att en dosa grov kostar 38-39 kr på willys, så jag tycker det är lite konstigt att den kostar 440 kr på hemköp. Så jag tror att jag blev lurad eller nåt. För det är väldigt skumt!
nja, snarare 49kr sen dem ökade tobaks skatten eller vad det var som höjde priset. Här vid mig kostar en dosa general portion 50kr på konsum, visst det är kanske någon kr dyrare än hemköp men inte mycket. General och Grov ligger ungefär lika gällande priset
Tjooo. Någon som har koll på vad en Grov portion dosa kostar på hemköp? För jag köpte precis en stock av det märket och jag betalade 440 kr. Jag kan inte tänka mig att en dosa kostar 44 kr på en matbutik. För jag vet att en dosa grov kostar 38-39 kr på willys, så jag tycker det är lite konstigt att den kostar 440 kr på hemköp. Så jag tror att jag blev lurad eller nåt. För det är väldigt skumt!
44.90 på ICA utanför mig, men visst hade du säkert kunnat få stocken 100 spänn billigare
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!